• Mijn ouders hebben daarnet echt een gigantische ruzie gehad. Echt niet normaal.
    Mijn vader was verschrikkelijk boos om niets en is nu boos weggelopen.
    Het was echt eng. Hij riep echt heel hard en ik was zo bang, ik trilde helemaal.
    En nu is hij dus weg, en zit mijn mama in de zetel te huilen. En ik vind het zo erg voor haar.
    En nu voel ik me dus kut ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Soms hebben ouders nu eenmaal ruzie, dat komt wel goed.


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Soms hebben ouders nu eenmaal ruzie, dat komt wel goed.


    das waar..
    ga nu geen enge gedachtes denken
    want daar help je niemand en vooral jezelf niet mee


    Love is overrated

    smileforme schreef:
    Soms hebben ouders nu eenmaal ruzie, dat komt wel goed.

    Klopt.
    Ik weet niet waar je vader heen is gegaan, maar probeer ondertussen je moeder maar te troosten.. (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Soo, gelukkig heb ik dat nog nooit mee gemaakt. Veel sterkte iig!


    -

    smileforme schreef:
    Soms hebben ouders nu eenmaal ruzie, dat komt wel goed.

    Weet ik, maar de laatste tijd hebben ze best wel vaak ruzie. Maar dit keer was het echt eng, ik was echt bang van mijn vader ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Nou, veel ouders hebben wel eens ruzie. De mijne bijvoorbeeld elke dag, maar whatever. Het is heel normaal dat je ouders ook eens ruzie hebben hoor. Als jij later trouwt met iemand, ga je daar waarschijnlijk ook enkele keren ruzie mee hebben en soms is dat echt klinkende ruzie. Niet moeilijk; Je moet bij wijze van spreke een hele dag op elkaars hoofd zien en soms is dat nogal irritant. Maar dat komt wel goed.

    Killjoy schreef:
    Nou, veel ouders hebben wel eens ruzie. De mijne bijvoorbeeld elke dag, maar whatever. Het is heel normaal dat je ouders ook eens ruzie hebben hoor. Als jij later trouwt met iemand, ga je daar waarschijnlijk ook enkele keren ruzie mee hebben en soms is dat echt klinkende ruzie. Niet moeilijk; Je moet bij wijze van spreke een hele dag op elkaars hoofd zien en soms is dat nogal irritant. Maar dat komt wel goed.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik weet wat je bedoelt lieverd . .


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn ouders zijn gescheiden, dus daar heb ik geen last méér van.


    Life is hard and then we die

    -sprakeloos-


    Just a simple "I love you" (:

    bah, echt vervelend als ouders ruzie hebben ja...
    Sterkte ermee!(flower)


    You are beautiful, you are love.

    smileforme schreef:
    Soms hebben ouders nu eenmaal ruzie, dat komt wel goed.


    Ja, maar mijn ouders maken echt geen ‘gigantische’ ruzie waar ik of mijn zusje bij zijn. En als ze ruzie maken ga ik altijd naar boven en zet het geluid van mijn mp3 heel hard.


    we've only said goodbye with words