• ZOMG, Emilie komt weer naar Nederland!! *cheer* \o/.

    01.03.10 Effenaar - Eindhoven.

    Ik ga zooo hard daar heen :'DD!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Whoo hoooo!
    Kent der niet ofzo. (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Emilie wie? O.o


    when words fail, music speaks.

    Ik moet het tog maar eens gaan luisteren. Als ik het wat vind, ga ik mee! =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Waarom in Eindhoven :(
    Daar mag ik vast niet heen, waah da's kuttttt.


    -

    Is het raar
    als ik haar niet ken?

    Jihaaaa, dat vind ik cool voor kirsten [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wie is dat? Ik ben echt dom vandaag! 'O.o


    -

    Ik ken haar naam, maar geen liedjes (:


    Never run out of reasons to smile...

    Wat is de prijs? n.n


    -

    @ Esmee tussen de 17/20 euro.

    @ De rest die niet weten wie EA is.
    Emilie Autumn is een Gothiclolita industrial violiste met haar eigen harem danseresjes die ieder over een bijzondere eigenschap en een geweldig talent beschikken. Echt een hele show als je haar zit optreden en het is echt geweldig en prachtig om haar te zien en als je de kans krijgt haar te spreken is dat nog alleen maar geweldiger!


    Wie du mir, so ich dir.

    Zowiezo dat ik daar heen ga!!!
    *Aanbid Emilie en de grond waar ze op loopt*


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Oeh, gaaf voor alle mensen die fan zijn (:

    Killjoy schreef:
    Is het raar
    als ik haar niet ken?

    Nee, ze is nogal onbekend buiten de scene. Maar je zou het een keer moeten proberen, het is awesome en Emilie is Sexy (en nog veel meer, maar aan mijn gezwijmel ga je niet veel hebben xD )


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Cendrawasih schreef:
    (...)
    Nee, ze is nogal onbekend buiten de scene. Maar je zou het een keer moeten proberen, het is awesome en Emilie is Sexy (en nog veel meer, maar aan mijn gezwijmel ga je niet veel hebben xD )
    Ik moet zeggen dat ze wel steeds goedkoper word hoor :'D. Ze zakt in mijn rang -haha gemeen-. Nee ze is echt tof, en het bezoeken waard. Niet duur en je krijgt er een ontzettende toffe show voor terug met vuurhoelahoepen, vuurvreters, steltelopers, trapezeklimmers en sloeries :'DD. En dat allemaal op een klein podium van 30 vierkante meter ofzo. Je moet je wel op het een en het ander voorbereiden wil je erheen gaan, anders zul je denken als je daar tussen al die meisjes staat 'What the hell is dit..?'


    Wie du mir, so ich dir.

    Ikke wille ook.
    Maar ik mag niet.


    Ryan Dunn (ll)