• Nou ik had dus een idee.Zouden we misschien alle series over TH die een award hebben gewonnen in het duits vertalen en dat wij die dan naar TH sturen.Want dat lijkt me echt coewl:O

    wat vinden jullie?


    Lalalalalalalala.

    Omg
    JA COOOOL :O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Wel een goed idee. Maar gaat TH dan niet denken dat we zo'n soort obsessie van hun maken. Ik bedoel moesten er nu allemaal jongens van jou een quiz maken en ze zoenen jou en van die dingen. Zou je dat dan leuk vinden moesten ze dat naar jou opsturen. Of bedoel je het zo niet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Wel een goed idee. Maar gaat TH dan niet denken dat we zo'n soort obsessie van hun maken. Ik bedoel moesten er nu allemaal jongens van jou een quiz maken en ze zoenen jou en van die dingen. Zou je dat dan leuk vinden moesten ze dat naar jou opsturen. Of bedoel je het zo niet?



    Zo bedoel ik het wel,maar het lijkt mij juist coewl als ze lezen dat wij echt helemaal ge-obsessed zijn van hun x'D


    Lalalalalalalala.

    Okee, Anneli heeft een punt. Het is wel raar, Onze wilde fantasië en zo. Mjaa, *denkt diep na* Het is nog steeds een tof idee. Alleeeen dan mag er geen twincest gestuurd worden want dat vind ik te ranzig voor worden.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)


    Zo bedoel ik het wel,maar het lijkt mij juist coewl als ze lezen dat wij echt helemaal ge-obsessed zijn van hun x'D

    Ow euhm oké!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Okee, Anneli heeft een punt. Het is wel raar, Onze wilde fantasië en zo. Mjaa, *denkt diep na* Het is nog steeds een tof idee. Alleeeen dan mag er geen twincest gestuurd worden want dat vind ik te ranzig voor worden.



    Ja twincest NIET x'D


    Lalalalalalalala.

    Jezus reacties...


    Lalalalalalalala.

    ik zie hun gezichten al voor me als ze dat lezen =']


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    x'D


    Lalalalalalalala.

    Zelfs TC heeft een award gewonnen, je wil toch niet serieus dat ze dat lezen? :S

    Nee twincest niet x'D maar gewone verhalen


    Lalalalalalalala.

    ik denk sowieso dat er in elke serie wel iets zit dat ze niet leu vinden... bovendien, als ze fanfic willen lezen: er staat al genoeg duitse ff op internet en ik dnek niet dat ze zitten wachten op NOG MEER

    boeiend^^

    ik vind het wel leuk als ze dat lezen..


    Lalalalalalalala.

    Wie zegt er dat ze het wel willen lezen.
    Ik denk dat ze al genoeg dingen lezen van hun fans dus waarom zouden ze dit dan ook nog lezen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ja boeiend,maakt mij niet uit x'D maar onze verhalen zijn gewoon coewl^^


    Lalalalalalalala.