• Nou ik had dus een idee.Zouden we misschien alle series over TH die een award hebben gewonnen in het duits vertalen en dat wij die dan naar TH sturen.Want dat lijkt me echt coewl:O

    wat vinden jullie?


    Lalalalalalalala.

    Ik denk da da een goei idee is maar wa gaan die wel ni denken? Veel fantasie hebben die belgen en die nederlanders toch xD
    Blijft wel een goed idee

    Geen twincets zou te ranzig zijn xD


    We'll never be as young as we are tonight

    Waarom alleen de verhalen die awards hebben gewonnen? Er zijn ook goede verhalen die dat niet hebben. o; Dan zou je moeten doen dat we met z'n alleen één of twee verhalen uitkiezen ofzo, anders worden het er teveel joch.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lijkt me Cool ^^
    maar dan wel alleen volledige verhalen eah? anders lezen ze het ens topt het ineens... xD


    Erase and Replace

    OMG. Zou fantastish zijn. ^^
    Zouden ze niet enorm in de lach schieten als ze sommige dingen lezen.? Ah je weet wel.

    Zoals de seksmomenten. X)


    It even took me by surprise

    Waarom alleen de verhalen die awards hebben gewonnen? Er zijn ook goede verhalen die dat niet hebben. o; Dan zou je moeten doen dat we met z'n alleen één of twee verhalen uitkiezen ofzo, anders worden het er teveel joch.


    Inderdaad, waarom alleen de series/quizzen die een award hebben gewonnen ? Er zijn zoveel goede series, die geen award hebben gewonnen..

    ik zou toch niet graag zo'n verhaal lezen waarmee ik sex heb met een onbekende, maar als jullie willen xD vertaal de verhaaltjes hé ^^

    Jaaa idd! *knikt heftig van JAA*
    Maar, wie vertaalt ze dan? XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou het persoonlijk vreselijk vinden als ik een verhaal krijg waarin mijn liefdesleven door een ander verzonnen staat.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    k vind het een leuk idee alleen effe wta problems:

    -de jongens self lezen het vats niet maar mensen die voor hun werke,en of ze het doorgeven denk het niet.

    -en als de jongens het lezen komnou er staan dingen in quizen wta het liefst niemand wilt overkomen bv:hoe je broer dood gaat of hoe je zelf zelfmoord pleegt,of hoe je je kind naar een tehuis brengt wat mega slegt s en hoe je het doet met je bloed eigen broer of iemand van een band of miss wle een VRIEND:O.

    -en als het toch gaat gebeure[dat opsturen he;)]dan kotm er onderlinge ruzie van welke quiz wel en welke niet,want k lees nou all: waarom alleen de series/quizzen die een award hebben gewonnen ? Er zijn zoveel goede series, die geen award hebben gewonnen,kijk dat bedoel k nou.

    -en wie gaat het vertalen,geen spellingfouten he.

    -en sta je dan niet voorschut als je naam enz.. bij/op die brief staan die denken ook:die sporen niet,k weet zeker dat er wel om te lachen s maar er staan toch soms dingen die ecth vergezocht zijn.

    en deze site s erop gezet voor quizen en wij maken er verhalen van nou ok[ben blij:D]maar om ze nou ook nog te gaan vertalen en op te sturen:O maak dan een duitse quizlet[:P]en bijdewee dit s toch meer om je eigen fantasy erop te zetten en het met andere te delen en meer fans te leren kennen niet om het naar de sterren zelf te gaan sturen:O
    en als ze[th]het zo graag wilt weten er zijn vast wel zat andere sites[duits]die erover gaan joh;)

    dit s gewoon onze eigen hollandse THenz...dagboek(A)


    xxxrebe(:dit s/was mijn mening:P(A))

    Ik zou het persoonlijk vreselijk vinden als ik een verhaal krijg waarin mijn liefdesleven door een ander verzonnen staat.

    Whaha, je hebt gelijk vind ik :Y)


    Tanya is de beste.

    Volgens mij staan die jongens niet echt te springen om verhalen over zichzelf...
    Ik zou het alleen maar benauwd van krijgen hoor! :$

    is opzich wel een leuk idee ^^ alleen, dan moet je wel iemand vinden die erg goed in vertalen is x'] en 't is mss ook leuker dat mensen die geen Award hebben gewonnen alsnog er ook in kunnen komen te staan als ze willen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.