• Ik heb dus een vraag =D Ik weet niet of jullie nog allemaal online zijn, maar mijn vraag; Gaan jullie ouders mee? ;x
    Ik dacht een idee te hebben om mijn vader mee te nemen naar het concert en dus ook naar binnen naar het concert zelf en dat hij ook blijft die nacht van maandag naar dinsdag. Maar, mijn moeder lachtte mij zo ongeveer vierkant uit, want zij vind dat het veel leuker is als gewoon fans onder elkaar kletsen en lol hebben die nacht... =D

    Dus, wie neemt zijn ouders mee? ;o

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Nou dat is wel fijn dan =3 Ik ga dan vroeg op de fiets om een kaartje te halen. Ik koop mijn kaartje bij freerecordshop. =]

    Kun je die daar ook halen? Ik dacht dat concertkaartjes tegenwoordig alleen nog maar via internet verkrijgbaar zijn..? Ik zal het wel fout hebben :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    (...)
    Kun je die daar ook halen? Ik dacht dat concertkaartjes tegenwoordig alleen nog maar via internet verkrijgbaar zijn..? Ik zal het wel fout hebben :'D


    14 Juni haalde ik ook bij freerecordshop : D

    Nahh xd oke dan.
    Ik had het fout, zei ik toch :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    nee, die weten niet eens dat ik ga slapen.

    Cherished schreef:
    nee, die weten niet eens dat ik ga slapen.


    Zou je niet mogen van jou ouders?

    Nope.
    Drm zeg ik het ook gewoon niet.

    Cherished schreef:
    Nope.
    Drm zeg ik het ook gewoon niet.


    Hoe ga je dan weg van huis? Zeg je dat je logeert?

    Jups xD
    Haha, lekker obvious. Drm ben ik wel blij dat ze niet in amsterdam komen. [/excuus]

    Cherished schreef:
    Jups xD
    Haha, lekker obvious. Drm ben ik wel blij dat ze niet in amsterdam komen. [/excuus]

    Slim! xD


    -

    Ik wil mijn pa meesleuren, maar nja hij haat die muziek dus ik denk dat hij bij het concert tóch wel buiten blijft staan ofzo x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Me vader zou me echt vermooorden als 'ie weet dat ik daar blijf slapen, maar hij weet het niet alleen me ergste nachtmerrie is echt dat hij daarachter komt en me komt ophalen, hahahaa :9~:9~

    Waarschijnlijk gaan mijn ouders dan mee
    maar ik ga 25 februari want dan komen ze naar België. whaaaaaaaaahhhhhhh.
    I'm freaking out. Eindelijk komen ze terug!


    One Day you'll remember me...

    Een van me ouders gaat sowieso mee naar het concert. Maar ik blijf ook niet slapen xD denk ik.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik mag erheen, maar ik weet niet wie met mij mee wilt gaan? ^^


    -

    Volgens mij hebben de meeste niet door dat het waarschijnlijk vriest in febr :'D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 13:01 ]