• Kom er net achter dat één van mijn vriendinnen leugens achter mijn rug tegen andere vriendinnen zit te verspreiden!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Dumpen met die handel?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Join tha club.:Y)

    Maar het is echt héél lullig voor je! Praat erover met haar?


    everything, in time

    Envy schreef:
    Dumpen met die handel?

    maar ken t wel :( ben na aardig wat ruzies & discussies weer sirieus gaan praten met haar ;o we zijn nu weer bevriend :Y)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:16 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Wat een kutmens.


    Never run out of reasons to smile...

    Heet dat kind heel toevallig Vicky? (cat)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Praat er eens mee.
    En als het niet veranderd, zou ik ze dumpen;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    >.<
    Gemeen..


    Your Butt is Mine!

    Oja, je moet niet vragen waarom ze dat zegt. Tenzij je aangevallen wilt worden door dat kind. *ervaring*.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Oja, je moet niet vragen waarom ze dat zegt. Tenzij je aangevallen wilt worden door dat kind. *ervaring*.


    Man die ervaring heb ik ook!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Man die ervaring heb ik ook!

    Dat is niet zo prettig om mee te maken. En toen was ik vier uur vrij, in de ochtend. Moest ik om 8 uur op school zijn, zodat ik kon praten over wat er mis ging. Dat achterlijke wijf die mij aanviel is niet eens komen opdagen, poepzooi. Gelukkig is dat kind nu "weggepest" als je haar moet geloven. Maar eigenlijk negeerde iedereen haar, omdat uit was gekomen dat ze loog over haar nicht die in Amerika op sterven lag etc etc etc.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat een klote streek!

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Dat is niet zo prettig om mee te maken. En toen was ik vier uur vrij, in de ochtend. Moest ik om 8 uur op school zijn, zodat ik kon praten over wat er mis ging. Dat achterlijke wijf die mij aanviel is niet eens komen opdagen, poepzooi. Gelukkig is dat kind nu "weggepest" als je haar moet geloven. Maar eigenlijk negeerde iedereen haar, omdat uit was gekomen dat ze loog over haar nicht die in Amerika op sterven lag etc etc etc.


    Dat iemand zo iets doet dat je daar over gaat liegen wat een kut wijf!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    dat heb ik ook al meegemaakt (:
    ik heb toen de hele klas vertelt over haar leugens,en later sprak er niemand nog tegen haar,behalve 1 meisje uit de klas,dat was haar enige kennis dan,want haar vriendin,dat was ze niet.

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    dat heb ik ook al meegemaakt (:
    ik heb toen de hele klas vertelt over haar leugens,en later sprak er niemand nog tegen haar,behalve 1 meisje uit de klas,dat was haar enige kennis dan,want haar vriendin,dat was ze niet.

    x


    Ja ik heb ook al wat vriendinnen verteld
    Maar ik heb ook niet zo'n heel zin in ruzie dus ik laat het misschien ook maar...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile