• Wij konden voor ICT een onderwerp uitkiezen waar je dan iets over moet maken en vraagjes over moet oplossen. Nuja, wij moesten drie onderwerpen uitkiezen en daar kreeg je er één van toegewezen.

    Nu was het zo dat er een klas alleen maar vakken zoals P.O (Plastische Opvoeding, tekenen enzo), M.O (Muzikale Opoeding, muziek) en L.O (lichamelijke opvoeding, turnen) hadden gekozen. Daarom moest iedereen er verplicht een hoofdvak bij pakken. Dus ik deed dat.

    Vandaag kregen we ons onderwerp toegewezen en ik kreeg Frans. Ik dacht 'Wtf, ik was eerste van íédereen die drie onderwerpen had gekozen en toch krijg ik een onderwerp dat ik er verplicht bij moest nemen omdat er te weinig hoofdvakken waren gekozen.' Dat Frans valt op zich nog wel mee: de vermeldde liedjes luisteren op youtube, het leukste eruit kiezen en dan over die artiest wat schrijven. Maar ik wou veel liever M.O of Geschiedenis (Atlantis of Stonehenge) dus ik zei dat tegen mijn leerkracht (die geeft ICT aan iedereen van het eerste en tweede en geeft Bio, T.O (technologische opvoeding) en aarderijkskunde aan mij)

    Nu gaat die er voor zorgen dat ik M.O krijg, (eerst wou ze mij geschiedenis geven maar ik heb liever M.O), gewoon omdat zij een fout maakte met het niet te zien dat ik twee onderwerpen had bij geschiedenis. Dus dat vind ik eigenlijk wel cool want ik zei: 'Dat is heel vriendelijk dat u dat doet maar wilt u toch eerst bij M.O gaan horen?' en daar ging ze dan nog mee akkoord ook. :'D

    En wát wij moeten doen met het onderwerp is ook leuk, je moet een artikel schrijven voor zo gezegd in een tijdschrift. Ik vind dat dus leuk omdat journaliste me wel leuk lijkt :9~ (niet dat ik dat ga doen later want ik wil iets anders doen als beroep.)

    ICT is informatica denk ik, maar dan nog niet zo uitgebreid omdat wij dat niet echt als vak hebben (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 17:38 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, leuke opdracht :Y) Wij moeten voor ICT een filmpje maken met Windows Media Player ;D


    Never run out of reasons to smile...

    leuk jha (typing)


    Second star on the right and straight on till morning

    Mwhaha
    gye me uw MO . :'D
    Ik denk dat jou punten wel heel goed gaan zyn :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Mwhaha
    gye me uw MO . :'D
    Ik denk dat jou punten wel heel goed gaan zyn :'D x
    Die lessen zijn interessant en leuk hoor :'D


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Die lessen zijn interessant en leuk hoor :'D

    Niet enkel de lessen volgens mij :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Niet enkel de lessen volgens mij :9~
    (cat)


    Only losers can act the way you do

    Buh, liever geen onderwerpen hoor. : D

    Gewoon niets doen ja. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Soldiers schreef:
    Buh, liever geen onderwerpen hoor. : D

    Gewoon niets doen ja. (krul)
    Dan krijg ik zo'n mooi, rood, groot, rondje op mijn blad en hoe mooi het ook is, ik wil het niet (nerd)


    Only losers can act the way you do