• Een vriendin van mij. In september, wouden we naar duitsland gaan, omdat tokio hotel te gast zouw zijn. En samen voor het hotel gaan zitten. Krijg ik telefoon van haar; dat ze gaat, maar geen plaats is voor mij, dus ik niet mee kan. -Ik natuurlijk zeer pist, omdat ik tegen haar had gezegd in Augustus dat ik wouw gaan.-
    Vertelde ik haar een paar weken geleden dat ik naar Parijs wouw, omdat tokio hotel een gratis dakconcert zouw geven. Vertel ik het tegen haar. Zegt ze tegen me, dat het beter is dat ik wacht voor dat de tourdatums bekend zijn, omdta ze misschien maar 2 liedjes ofso gaan spelen, en het dom is helemaal naar daar te reizen. Tegen een vriendin zegt ze dat het ook beter is dat ze gewoon wacht, omdat je hun waarschijnlijk maar als een stipje zal zien. Kreeg ik eergisteren telefoon; dat ze er met vrienden naartoe gaat, en ik weer niet mee kan. Omdat er nog maar één iemand in de auto kan.
    Serieus, ze betekent veel voor me, is een goede vriendin van me, maar dit begin ik toch echt wel beu te worden hoor --" Hoe graag ik haar ook zie -als vriendin- En elke persoon heeft wel minpuntjes, maar dit irriteert me gewoon aan haar.
    Van je vrienden moet je het hebben, zeggen ze dan.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 14:53 ]

    Pff,... Ik weet niet wat zij denkt ofzo...
    maar het komt op me over, dat ze gewoon niet wílt dat je meegaat, op de een of andere manier.
    En dat vind ik dom -als t zo is-, want dat kan ze het beter meteen zeggen.
    maar, ik zou wel heel graag met je mee willen hoor :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Pff,... Ik weet niet wat zij denkt ofzo...
    maar het komt op me over, dat ze gewoon niet wílt dat je meegaat, op de een of andere manier.
    En dat vind ik dom -als t zo is-, want dat kan ze het beter meteen zeggen.
    maar, ik zou wel heel graag met je mee willen hoor :Y)

    Als ik dat had geweten dan kon ik voor ons aan treintickets voor de helft van de prijs graken. :''D -waarvoor het nu al te laat is ö-

    Heb je geen andere vriendinnen die wél graag met jou mee willen naar Tokio hotel? :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Heb je geen andere vriendinnen die wél graag met jou mee willen naar Tokio hotel? :)

    Maar dat maakt toch niet meer uit nu -__-" omdat het over een paar dagen is, en dan moet ik nog alles regelen met de trein & ouders, en die shit, waarvoor het al te laat is.

    Leuke vriendin zeg 0.o'


    Life is hard and then we die

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Als ik dat had geweten dan kon ik voor ons aan treintickets voor de helft van de prijs graken. :''D -waarvoor het nu al te laat is ö-

    Hmpf. ;p
    Maarja, wat je wel kan doen, ik aan je vriendin vragen wáárom ze zo doet enzo.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Hmpf. ;p
    Maarja, wat je wel kan doen, ik aan je vriendin vragen wáárom ze zo doet enzo.

    Ik heb het al tegen haar gezegd; "ahja, tof ze Oo" zegt ze weer; "Ja Joyce, je moet het begrijpen, als ze het aan u vragen ga je toch ook geen neen zeggen?" -wat bij mij dus wel is, omdat wanneer ik & mijn beste vriendin ergens naartoe willen, en alleen ik kan mee..ik dan tog nee zeg. Naja, dat doe ik tog Oo-

    Zo te horen vind ze zichzelf wel heel speciaal..
    En het klinkt misschien hard, maar volgens mij gebruikt ze jouu gewoon'

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik heb het al tegen haar gezegd; "ahja, tof ze Oo" zegt ze weer; "Ja Joyce, je moet het begrijpen, als ze het aan u vragen ga je toch ook geen neen zeggen?" -wat bij mij dus wel is, omdat wanneer ik & mijn beste vriendin ergens naartoe willen, en alleen ik kan mee..ik dan tog nee zeg. Naja, dat doe ik tog Oo-

    Ja, dat zou ik dus ook doen x,x
    eerlijk gezegt vind ik het dan best egoïstisch van haar :X

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ja, dat zou ik dus ook doen x,x
    eerlijk gezegt vind ik het dan best egoïstisch van haar :X

    Fjoew,ik dacht al dat ik zot was omdat ik zo dacht 'ik zal nee zeggen.' De eerste keer dat ze het me flikte zei ze; 'ik vind het erg dat ik het heb gedaan, ik voel me schuldig!' -ik snap het niet waarom ze het me dan weer flikt Oo

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 15:09 ]

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ja, dat zou ik dus ook doen x,x
    eerlijk gezegt vind ik het dan best egoïstisch van haar :X


    Ik ook. :X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Fjoew,ik dacht al dat ik zot was omdat ik zo dacht 'ik zal nee zeggen.' De eerste keer dat ze het me flikte zei ze; 'ik vind het erg dat ik het heb gedaan, ik voel me schuldig!' -ik snap het niet waarom ze het me dan weer flikt Oo

    Ja, dat laatste snap ik al helemaaaal niet , dan o.o
    Ik begin te denken, dat ze dat dan gewoon gelogen heeft. Ik denk, als ze écht spijt had, dat ze je het vooral niet nog een 2e keer flikt >.>

    Wat een stom kind :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Das een klotestreek. Eerst met iemand afspreken en vervolgens er met een ander vandoor gaan. Van zulke mensen hoef ik echt niks, echt NIKS.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Das een klotestreek. Eerst met iemand afspreken en vervolgens er met een ander vandoor gaan. Van zulke mensen hoef ik echt niks, echt NIKS.

    Idd, Aurelia heeft gelijk. Dumpen die hap.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.