• Jaaaa!
    heb je dat ook weleens, dat je iemand aankijkt ofzo en je weet precíes wat diegene denkt ?
    ik had dat vanmiddag vet leuk.
    Ik was shoppen met m'n vriendje en toen stonden we in de Albert Heijn. We wilden wat drinken en dat was een heul schap vol met colasoorten enzo. Ik wist precies wat ie wilde. :9~ hij had echt iets van WTF.
    dat vind ik soms best eng.
    hebben jullie dat ook weleeeens ? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whoo, ik had dat vorig jaar eens met iemand die ik niet bepaald kon uitstaan. Maarja, hij was bevriend met mn BF dus..
    Anyway, dat was echt constant dat we krak op hetzelfde moment precies dezelfde commentaar of een reactie op iets gaven, echt freakyxD


    And the wheels just keep on spinnin'

    Heb ik soms, maar niet vaak hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ja, dat heb ik met mijn zus wel eens.
    En met iemand van mijn klas. Want wij zijn zo'n beetje de 'normaalste' in onze klas. En als wij naar elkaar kijken weten wij wat de ander denkt. En dat gaat dan vaak over onze klasgenoten.
    En met zo'n vriendin van me die ik al heel mijn leven ken, heb ik dat ook heel vaak. Wat misschien logisch is want wij groeide een beetje samen op. :')

    heelsoms.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Soms heb ik dat ook. Dan kijk ik iemand aan en dan denk ik echt 'die denkt hetzelfde als mij.'

    Ja en dat is grappig :Y)


    Happiness hit her like a train on a track