• Peeeepz /
    jaa ik kom eens met een topic aanzetten.
    ik zou jullie willen vragen. wat jullie je hebben voorgenomen, misschien voor dit jaar misschien nu net pas besloten.
    Ik heb besloten omdat een een snoepbuikje begin te krijgen - ja het is echt waar - om niet zoveel te snoepen ! en gezond te eten. ook wat meer aan me uiterlijk te doen, want soms loop ik der dus echt bij als een zjwerver !
    en tja. dat was ut zo ongeveer

    Muchlove-


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Mijn middelbare school met succes afronden en Music Management gaan studeren.

    Goede cijfers halen in tegenstelling tot vorig jaar. En daarmee bedoel ik dat ik volgend jaar wil opstromen naar VWO (nerd)
    En verder, even denken. Proberen minder mijn broer in elkaar slaan -wat toch niet gaat lukken- En ehm. Minder geld uitgeven en sparen voor iets. Geen idee wat.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Goede cijfers blijven halen, vaker schrijven en minder verlegen zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fictional schreef:
    Goede cijfers halen in tegenstelling tot vorig jaar. En daarmee bedoel ik dat ik volgend jaar wil opstromen naar VWO (nerd)
    En verder, even denken. Proberen minder mijn broer in elkaar slaan -wat toch niet gaat lukken- En ehm. Minder geld uitgeven en sparen voor iets. Geen idee wat.


    sparen voor iets- dat moet ik ook doen . ik ga voor een scooter enja ik ben al blijven zitten dit jaar dus betere cijfers moeten wel lukken haha


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Ik heb sinds drie jaar het doel om Tom Kaulitz bij me te hebben.

    sorry - niet beledigend bedoeld
    maar lukt dat wel ik bedoel goede cijfers halen en op je eten letten. dat lijkt me makkelijker en realistischer :X
    echt niet beledigend !


    letscrawlback- to the love we used to have.

    verhalen proberen af te maken ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    CandyxStore schreef:
    (...)

    sparen voor iets- dat moet ik ook doen . ik ga voor een scooter enja ik ben al blijven zitten dit jaar dus betere cijfers moeten wel lukken haha
    Kijk en dat is nou het leuke van een broer. Weddenschappen ;o Ik heb beloofd tot mijn 16e niet te roken en dan betaald hij mijn scooter én mijn rijbewijs daarvoor. Dus dat is wel aardig. En dan nog proberen hem niet te slaan, goh, dat wordt nog wat. Ik heb hem vandaag nog geslagen omdat hij dacht dat hij grappeg was |:
    Buiten dat af, succes met sparen, mij lukt het toch vast niet :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Betere cijfers halen, vaker schrijven, in Londen of ergens in de USA gaan studeren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    -Betere cijfers gaan halen, zodat ik volgend jaar rustig naar 5vWO doorkan.
    -Alvast beginnen met sparen voor een reis naar Japan als ik mijn examens heb gehaald.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.