• Tghahaa ;D
    Ik ben bijna kaal.
    Heb onlangs mijn haar laten knippen en het is kort. Korter dan daarvoor ;D
    Maar bijna iedereen vind het lelijk, heb nog geen foto's. Maar ik zal het even uitleggen van voor is het langer dan van achter dus zo schuin xp

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 19:23 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ooooh dat wil ik ook, ik durf het alleen niet. Mijn haar is zo megalang


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ooooh dat wil ik ook, ik durf het alleen niet. Mijn haar is zo megalang

    Dat was het mijne ook. Maar gewoon op de tanden bijten en doen. Ik zat nog eens met het probleem dat mijn haar krult en dat ik er niets mee kan doen. Maar heb het toch gedaan ;D


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Titatovenaar schreef:
    (...)
    Dat was het mijne ook. Maar gewoon op de tanden bijten en doen. Ik zat nog eens met het probleem dat mijn haar krult en dat ik er niets mee kan doen. Maar heb het toch gedaan ;D


    Nouja, ik ga echt spijt krijgen x'D Mijn lange haar staat mij gewoon perfect. Net als dat korte trouwens >< Bah.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nouja, ik ga echt spijt krijgen x'D Mijn lange haar staat mij gewoon perfect. Net als dat korte trouwens >< Bah.

    Niet doen! Krijg je spijt van :'D Ik toch alleszins =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Niet doen! Krijg je spijt van :'D Ik toch alleszins =P


    Oh, jij was naar de kapper he x'D Hoe is het geworden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, jij was naar de kapper he x'D Hoe is het geworden?

    In een punt geknipt, korte pony en wat versneden :'D Niet echt zo'n verandering, maar het is wat =P En mijn mama was de hele tijd aan het zagen om een rechte pony te knippen, maar ik wou niet. Mijn hoofd is te rond :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right