Maar Bella slaagde Jacob toch in de twee of drie en toen was haar hand toch bijna gebroken ofzoiets, hoe kan dan dat ze hem wel kan slagen? En ik kan deze scène niet plaatsen in het boek. Maar ik wil NU maar dan ook NU naar de bioscoop om die film te zien
Destroyed schreef: Maar Bella slaagde Jacob toch in de twee of drie en toen was haar hand toch bijna gebroken ofzoiets, hoe kan dan dat ze hem wel kan slagen? En ik kan deze scène niet plaatsen in het boek. Maar ik wil NU maar dan ook NU naar de bioscoop om die film te zien
Maar die is nog niet uit ._.
Maar Bella slaat Jacob niet, maar een andere weerwolf; dat met die gebroken hand was volgens mij ergens anders in het boek, of in het 3e boek.
En ik kan je vertellen dat hij wel in het boek zit, maar kan niet echt uitleggen waar. ;]
Wunderkind schreef:
(...)
Maar Bella slaat Jacob niet, maar een andere weerwolf; dat met die gebroken hand was volgens mij ergens anders in het boek, of in het 3e boek.
En ik kan je vertellen dat hij wel in het boek zit, maar kan niet echt uitleggen waar. ;]
Ja, ik bedoelde: Hoe lukt het dan wel Paul (?) te slagen zonder een gebroken hand te krijgen? Ik vergeet gewoon snel alles van wat in een boek staat dus het zal wel aan mij liggen :'D