• Hey =)

    Ik heb een probleem met Windows Movie Maker en ik hoop dat iemand me hiermee zou kunnen helpen =).

    Ik had gisteren en vanochtend heel lang aan een filmpje zitten werken voor mijn verhaal Magical Memoirs, maar nu kan ik hem plotseling niet meer openen. Als ik het open krijg ik een bericht waarin staat: ongeldig type variabele en ik heb geen flauw idee wat dat betekent. En nu ben ik echt pissed of want ik heb er superlang aan gewerkt en hij was hartstikke mooi gelukt =( >.<.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb btw Windows Movie Maker Vista.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Misschien als je er met rechts op klikt en dan 'openen via windows movie maker'?


    Your make-up is terrible

    heb je het wel opgeslagen als filmpje en niet als bestand?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Misschien als je er met rechts op klikt en dan 'openen via windows movie maker'?


    Dat heb ik al geprobeerd, maar dan doet ie het ook niet =(.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tranquillity schreef:
    heb je het wel opgeslagen als filmpje en niet als bestand?


    Hoe bedoel je dat? Want ik heb gewoon op 'project opslaan' geklikt en vervolgens MM afgesloten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Dat heb ik al geprobeerd, maar dan doet ie het ook niet =(.


    En eerst Windows Movie Maker openen en dan het bestand erin openen? Of via 'mijn bestanden' zonder eerst WMW te openen?


    Your make-up is terrible

    Radiance schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat? Want ik heb gewoon op 'project opslaan' geklikt en vervolgens MM afgesloten.

    Normaal kan je kiezen hoe je het opslaat. Een vriendin had dat ook met ons filmpje. Als je het gewoon als bestand opslaat, ziet hij het niet als iets dat je kan afspelen. Aan de andere kant kan je 'opslaan als film' of zoiets kiezen en dan werkt hij wel. Maar weet zelf niet honderd procent hoe het zit :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb 'm niet meer aan de praat gekregen, maar ik ben maar gewoon overnieuw begonnen met het maken van het filmpje >.< En nu heb ik 'm eindelijk af =) Eigenlijk vind ik 'm nu nog beter gelukt ook, maarja XD

    In ieder geval heel erg bedankt voor de hulp! =) Ik zal kijken of ik het filmpje eens op YT kan posten =).

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 15:00 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik heb da zo van die windows Movie Maker maar bij mij werkt da normaal altyd dus ik zou het ni wete ma meestal komt da bij video's te staan x