• Ik denk dat ik ga stoppen met dansen, hoewel ik het verschrikkelijk leuk vind moet ik gewoon toegeven het is klote. ik mag de lerares niet, het kost 20 euro voro een uur en we doen haast niets behalve techniek, het is saai, Het verveeld me. maar ik zit er nu ong. 2 jaar op en ik vind het hartstikke gezellig maar ik weet het dus niet
    stoppen of niet stoppen ?


    We can only learn to love by loving.

    Misschien opzoek gaan naar een andere dansgroep met je vriendinnen? Tis zonde om het zomaar ineens op te geven als je het eigenlijk zo leuk vind.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Misschien opzoek gaan naar een andere dansgroep met je vriendinnen? Tis zonde om het zomaar ineens op te geven als je het eigenlijk zo leuk vind.

    er is nog een andere groep maar dan kom ik bij alle kutwijven die ik haat en daar heb ik geen zin in. ;x
    haah


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou ook op zoek gaan naar een andere dansgroep.


    Never run out of reasons to smile...

    Om dezelfde redenen ben ik wel gestopt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Andere dansschool dan?
    Er zijn er vast wel meer bij jou in de buurt, of niet? :)


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Andere dansschool dan?
    Er zijn er vast wel meer bij jou in de buurt, of niet? :)


    maar een meer en zie de Quote op Kirstens reactie


    We can only learn to love by loving.

    Courageous schreef:
    Ik zou ook op zoek gaan naar een andere dansgroep.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben dit jaar ook gestopt. Het was niet leuk meer.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nicol schreef:
    (...)

    maar een meer en zie de Quote op Kirstens reactie
    En een ander dorp is geen optie? of misschien een ander soort dans, dat erop lijkt?


    Wie du mir, so ich dir.

    In jou positie,zou ik stoppen. 20 euro voor een uur vind ik best duur[niet dat ik verstand heb van de prijzen voor uren bij sport] En je mag lerares niet,dus..ik zou stoppen. Je kan later altijd nog een andere keuze maken.


    *~* Proud Luxury *~*

    Decoy schreef:
    Om dezelfde redenen ben ik wel gestopt.

    Thehe, ik ook ;d

    Ohh, dat is erg voor jou. ö
    Ik heb 2 verschillende leraressen. En ze zijn zo leuk!
    Maar, ik denk dat ik zou blijven verder gaan..
    Ook al is het niet zo leuk. Maar het kost echt wel veel..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Gewoon ergens anders gaan dansen.
    Is dat een optie?


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    En een ander dorp is geen optie? of misschien een ander soort dans, dat erop lijkt?

    nee dan moet ik minstens een kwartier fietsen en een andere soort dans hebben ze hier niet. het is streetdance of hiphop of kleuterdans
    en soms geven ze Modern, maar das alleen bij onze vereniging en dan bij Jordy ;x


    We can only learn to love by loving.