• Ik wil nieuwe boeken gaan halen bij de bibliotheek iemand aanraders?

    Zo ja vertel dan ook waar hij overgaat en wie de schrijver is dan kan ik hem sneller vinden =3

    x


    We can only learn to love by loving.

    Voor ik dood ga.
    Slaapliedjes voor kleine criminelen.
    Wilde lucht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Charlotte kerner - Blauw print of blue print.

    Gaat over een beroemde pianiste die eh een kloon van zichzelf heeft gemaakt en dat is dan haar dochter. Ze heeft die kloon gemaakt omdat zij ziek is.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 17:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ken je de Stravaganza serie van Mary Hoffman al? Nee? Die hoor je wel te kennen! Die boeken zijn awesomeness<3 ik ben verliefd op die boeken en ik kan ze niet uitleggen :'(
    Dus kopieer ik de beschrijving van bol.com van deel 1 wel :3
    Stad van Maskers:
    'Het heeft me bijna een jaar gekost om mijn vermomming bij elkaar te scharrelen,' brieste ze. 'En nu verpest jij alles. Nu kan ik weer een jaar wachten. En alleen maar om het leven van een halfmaffe vreemdeling te redden - hoe heet je trouwens?'
    'Lucien,' zei hij, want dat deel van haar tirade verstond hij nog net. 'Luciano,' zei het meisje, waarmee ze zijn naam even bizar maakte als hijzelf zich voelde in deze stad, die volgens haar 'Bellezza' heette. Lucien geloofde geen moment dat de stad zo echt heette, net zo min als zijn naam Luciano was, maar hij besloot haar versie voor lief te nemen.
    Hier was alles nu eenmaal onbegrijpelijk.
    Wat gebeurt er met je als je het ene moment ziek in bed ligt en je het volgende moment in een wereld vol glamour, intriges en bedrog bevindt?
    Dit is precies wat Lucien overkomt. Hij doet de onthutsende ontdekking dat hij een 'stravagante' is - iemand die zichzelf door tijd en ruimte kan verplaatsen.
    Door een oud notitieboek komt hij terecht in de zestiende eeuw, in de adembenemend mooie stad Bellezza. Ineens bevindt hij zich tussen ruisende jurken, palazzo's, kanalen, mandola's én een indrukwekkende duchessa. Maar dit is nog niet alles: Lucien blijkt een belangrijke rol te moeten spelen om de lagunestad te behoeden voor een ramp...


    Ennuhm...ken je de Kronieken van Calypso al? Door Tyne O'Connell? Hoe versier ik een prins, Hoe verover ik een prins, Hoe weersta ik een prins & Hoe dump ik een prins?
    Die zijn ook leuk :3

    En je moet ook 'Een Verschrikkelijke Schoonheid' van Libba Bray lezen, in het begin [eerste 3 hoofdstukken ong.] is ie heel erg vaag, maar daarna is ie super! =)
    Een verschrikkelijke schoonheid;
    De 16-jarige Gemma groeit op in India aan het eind van de 19de eeuw. Wanneer haar moeder overlijdt, krijgt ze een angstaanjagend visioen, waarover ze niemand durft te vertellen. Na haar moeders dood wordt Gemma naar Spence gestuurd, een strenge kostschool voor welgestelde meisjes in Engeland. Maar ook in Engeland wordt Gemma geplaagd door visioenen, en blijkt dat ze vanuit India gevolgd is door een mysterieuze jongen, Kartik, die haar raadselachtige waarschuwingen geeft.
    Dankzij haar scherpe tong en intelligentie, weet Gemma de vriendschap te winnen van de brutale Felicity, de mooie Pippa en de verlegen Ann. Ze ontdekt een oud dagboek waarin gesproken wordt over een andere wereld. Samen met haar nieuwe vriendinnen sluit Gemma zich aan bij de Orde, een geheim genootschap van vrouwen die macht hebben over die andere wereld. Maar dan roepen ze krachten op die ze niet meer kunnen controleren, en verandert het leven van Gemma en haar vriendinnen voorgoed

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 17:30 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De boeken van Terry Prachett, veel humor en een enorme fantasie.


    Your make-up is terrible

    Decoy schreef:
    Voor ik dood ga.
    Slaapliedjes voor kleine criminelen.
    Wilde lucht.

    Voor ik doodga, is die van Jenny Downham?


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    (...)
    Voor ik doodga, is die van Jenny Downham?


    Ja, ik heb hem gelezen, maar ik vond hem een beetje tegenvallen.


    Think before you act.

    Brave meiden van Karen M. Lutz

    Nadat ze door haar verloofde voor het altaar in de steek is gelaten, wil Zadie Roberts niets meer met de liefde te maken hebben. Samen met haar beste vriend Grey en een paar flessen wijn verdrinkt ze haar mislukte huwelijksavontuur. Dan kondigt Grey zijn verloving aan met Zadies nuftige nichtje Helen, die haar als bruidsmeisje vraagt. Zadie haat Helen en haar perfecte blonde leven, maar kan geen nee zeggen. Het vrijgezellenfeestje is een ramp. Tot iedereen is ingedronken, de parelkettingen af en alle remmen los gaan. De party loopt finaal uit de hand. Zadie staat voor een dilemma. Moet zij Grey vertellen wat er met Helen is gebeurd die nacht?


    Een echte aanrader! Ik lees bijna geen boeken, maar deze had ik binnen een dag uit.


    Think before you act.

    Mijn laatste dag als genie van Tanneke Wigersma ofzo.
    Gaat over een meisje, waarvan haar beste vriendin sterft aan kanker. Echt prachtig boek!
    En boeken van Dirk Bracke, zijn één voor één aanraders. Ik vind Straks doet het geen pijn meer, Overtijd en Zij en haar de beste. Al zijn de andere ook wel mooi (:


    Never run out of reasons to smile...

    River schreef:
    (...)

    Ja, ik heb hem gelezen, maar ik vond hem een beetje tegenvallen.


    Wel, ik ben hem nu aan het lezen :')
    Dat moet ik doen voor nederlands.


    Happiness hit her like a train on a track

    Manga (:

    Hoe ik nu leef.


    I am an idiot, I move.

    Moet het voor school zijn?


    No growth of the heart is ever a waste

    De boeken van Nicholas Sparks. :]

    Aurelia schreef:
    Moet het voor school zijn?


    nee gewoon voor mezelf
    =]


    We can only learn to love by loving.