• Ja, man, ik ben harstikke down.
    Mijn kat, twee jaar, is gewoon weg.
    Normaal komt ze elke dag, màximum elke twee dagen naar huis om te eten. Nu is ze al een week gone with the wind ofzo. Ik mis haar echt wel, en ik denk echt het ergste. Volgens mij is ze overleden. Voor mijn huis is het harstikke druk, maar dan moet ze helemaal achteren over vanalles springen, maar ze kàn echt wel op die weg geraken als ze wilt. En toen ik gisteren dacht een stukje van haar staart te zien, werd het echt nog erger.. Ik heb me gisteren zo hard in slaap gehuild.
    Ik wil m'n kat terug. ;(

    Foto van Jenna .

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 17:19 ]

    Aww, das echt zo kut.
    3 van mijn katten zijn al aangereden.
    Sterkte


    Your make-up is terrible

    Awh o_o. Misschien briefjes ophangen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jenna. Hier was ze fat, omdat ze zwanger was.

    Happysnail schreef:
    Awh o_o. Misschien briefjes ophangen?

    Dat doet men hier niet echt voor een huisdier. En deze buurt is echt dom, geen mens die het zou opmerken. ._.

    MisterWOAH schreef:
    (...)
    Dat doet men hier niet echt voor een huisdier. En deze buurt is echt dom, geen mens die het zou opmerken. ._.

    Nouja zolang je het niet probeert, weet je het ook niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou wel briefjes ophangen. Mijn kat was ook een keer weg, nog niet zo heel lang geleden zelfs. Maar hij is weer terug, binnen 4 dagen, hij had wel een gekneusde heup. Een kat is sterk, misschien is ze geraakt door iets, ik neem aan dat jullie wel gezocht hebben? Hopen.


    when words fail, music speaks.

    Ik ben ook altijd bang als ik mijn kat een paar dagen niet heb gezien. Gelukkig komt ze altijd terug (:
    Ik hoop echt dat de jouwe ook terug komt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Sterkte ermee, ik weet hoe je je voelt. Maar niet de hoop verliezen. Mijn kat is ooit 4 weken weggeweest en stond toen ineens weer voor de deur.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heel veel sterkte! Ik hoop echt voor je dat ze terug komt!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik moest bijna huilen van je verhaal. Wat erg zeg,ik zou echt kapot zijn als mijn hond weg zou zijn. Sterkte.


    *~* Proud Luxury *~*

    aawh, echt veel sterkte meisje. ;(


    None but ourselves can free our minds.

    Ach arme

    heel veel sterkte


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt verschrikklijk!
    Onze kat was ook een keer weg. Maar toen na 2 weken ongeveer hadden we hem gevonden. Hij zat in een schuurtje achter ons huis. Die komt zowieso elke dag open om de konijnen eten te geven, maar hij liet zich niet zien. Maar iig, heel veel sterkte!


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik ken iemand die haar kat is 5 jáár weg geweest voor hij weer terug kwam. (ze had toen ondertussen wel al een hond gekocht want ze dacht, die is waarschijnlijk overleden ofzo, & die hond heeft haar kat toen uit eindelijk dood gebeten:X)

    Maar anyway veel sterkte & nog veel succes met zoeken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Seriously, ik weet hoe je je voelt. Mijn kat, Dikkie, was ooit ook echt super lang weg. Elke avond zette we een bakje eten buiten en riepen we zijn naam. Ik dacht ook het ergste maar uiteindelijk is hij wel terecht gekomen bij ons.
    Sterkt! <3


    your eyes are like stars in the night.