• Nou, in de vakantie waren Kirsten en ik naar Eindhoven geweest met haar verjaardag. Vrienden uit Engeland kwamen toen met hun bandje naar Nederland om op te treden in 'The Rambler' en Kirsten was zo stoer om me mee te nemen, haha. Maar diezelfde avond moesten BugGirl uit Australië en de Sex Slaves uit New York City ook optreden. Ben echt vette van van de Sex Slaves geworden, haha. Maardus, we waren met Eric, de zanger en gitarist, op de foto gegaan. En hij heeft vandaag eindelijk de foto kunnen doorsturen, aangezien ze voordien nog op tour waren.

    IK WIST NIET DAT IK ZO DOOD KON LIJKEN OP EEN FOTO. (cat)

    Serieus, dikke vette lol met mezelf, ik kom niet meer bij. En Kirsten staat er dan faaaakking liefjes op en Eric ook heel stoer. En dan ik, gewoon dood. :9~

    En nee, ik zet de foto hier niet neer, want het is gewoon te erg. (nerd)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Als jij dit een dom topic vind, reageer je gewoon niet.

    Ik zeg niet dat het een dom topic is, ik zeg dat het dom is om over iets te beginnen dat je toch niet wil laten zien.

    Hij valt toch nog goed mee? Je staat er niet dood op hoor :Y)

    Gha, ik heb hem wel gezien :Y)
    En ik vind hem nog meevallen hoor. Jij bent die rechtse toch? (nerd)


    Only losers can act the way you do

    IK WIL HEM OOK ZIEEEN :9~


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik is rechts ja.

    EN ASSASIN DOE WEG. ._.

    Hijs weg ^^


    Your make-up is terrible

    Flink. :')

    Dan heeft het ook geen zin om dit topic te maken, als je hem er toch niet op zet =x

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 17:14 ]


    when words fail, music speaks.

    Ik vond hem lekker hoor. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Keizer schreef:
    Dan heeft het ook geen zin om dit topic te maken, als je hem er toch niet op zet =x


    Inderdaad :X


    I am an idiot, I move.

    Keizer schreef:
    Dan heeft het ook geen zin om dit topic te maken, als je hem er toch niet op zet =x


    None but ourselves can free our minds.

    Courageous schreef:
    Ik wil hem zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :'D

    Ik wil hem ook wel zien hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Sabotage schreef:
    (...)
    Ik wil hem ook wel zien hoor.

    Ik heb hem gezien :')


    Never run out of reasons to smile...

    Wat vet!!! die had ik dus nog niet gezien. En maar goed dat ik moderator ben en jou gewijzigde bericht wel terug kan lezen :'DDD Wat vet schattig. Je moet me straks even de orginele via de mail doorsturen als ik niet op msn zit, want ga zo film kijken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ghaha, ik was ook wel nieuwschierig, en heb dat gewijzigde bericht ook gezien :'D. Maar echt Jolien, dat valt vet mee ö. Dan heb je mij nog niet op foto's gezien. (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.