• Mams en ik waren gisteren aan het kijken naar Belpop op Canvas ( België ) en dat gaat altijd over Belgische bands. En gisteren was het de buurt aan The Scabs.
    Mijn mamsie was daar vroeger dus fan van en zo en ze vertelde heel enthousiast dat ze die bassist al eens een muilpeer had gegeven, en ik vond dat zo leuk om te horen.
    Toen begon ze verder te vertellen over de eerste keer dat ze naar Werchter ging, ze was toen 15 en dat was echt een hele grote verrassing voor haar enz..
    En toen was ze elk jaar gegaan, zeker tot in 1995 en het enige jaar dat ze niet kon gaan was in 1993 omdat ik nog maar net geboren was ;X En later heeft ze daar ook gewerkt en famosos personas ontmoet, echt vet koel 8D
    En vertellen dat ze deed. Dat ze zo vaak naar de Ancienne Belgique was geweest enzo.
    En toen ik haar vroeg of ze mee zou willen naar ATL in februari, zei ze meteen ja. Helaas kan ze niet, maarokay.
    En ik vond dat echt sjiek. :9~

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 16:32 ]

    Jouw moeder rockt n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Jouw moeder rockt n_n

    Ja dat dacht ik ook.
    Damn, mijn moedertje rockt. :d

    Haha Mijn vader is ook koel =3
    maar niet zo koel als jou moedertje

    WAT IS EEN MUILPEER -=x

    -denkt dat ze het nie eens WIL weten0-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Haha Mijn vader is ook koel =3
    maar niet zo koel als jou moedertje

    WAT IS EEN MUILPEER -=x

    -denkt dat ze het nie eens WIL weten0-

    een mep, een lel, een slag, ...

    hahah whoaa vet :3 !

    Mijn moeder was eerst ook fan van zo'n Nederlandse band, en die speelde/oefende heel vaak in het buurtcafé bij mij in het dorp, dat is echt cool :3 En ze gaat binnenkort ook naar een concert van ze :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omg, wat cool.
    Dat had mijn mamsie gisteren toen ik haar vertelde over t TH concert in Oberhausen.
    Ik zei zo; 'Nja, om dáár goede plaatsen te hebben moet je er echt al gaan camperen ofzo.'
    'Maakt niet uit, dan gaan we met de scooter 3 weken van de voren daat camperen, zodat je vooraan kunt staan. En zowieso, kom je wel vooraan te staan, anders stuur ik Bill eens een brief' -begon ze hardop een brief te bedenken-
    Toen moest ik lachen, zei ze : 'Nja, maar even serieus, waar is het, en wanneer? want dan gaan we zo snel morgen kaartjes bestellen.'
    Toen was ik blij.
    En dit heeft helemaal niks met jou te maken, ik weet t x,x

    Alexithymia schreef:
    hahah whoaa vet :3 !

    Mijn moeder was eerst ook fan van zo'n Nederlandse band, en die speelde/oefende heel vaak in het buurtcafé bij mij in het dorp, dat is echt cool :3 En ze gaat binnenkort ook naar een concert van ze :'D

    Moedertjes zijn koel. 8D
    Wat vet dat ze daar weer naar gaat ;d mijn mams laatste concert was Bon Jovi 6 jaar geleden. oô ik vroeg haar of ze dat niet miste en ze zei dat ze het nu gewend was om zonder te kunnen, omdat hare vent daar niet in geïnteresseerd is.

    UNCOMMON schreef:
    Omg, wat cool.
    Dat had mijn mamsie gisteren toen ik haar vertelde over t TH concert in Oberhausen.
    Ik zei zo; 'Nja, om dáár goede plaatsen te hebben moet je er echt al gaan camperen ofzo.'
    'Maakt niet uit, dan gaan we met de scooter 3 weken van de voren daat camperen, zodat je vooraan kunt staan. En zowieso, kom je wel vooraan te staan, anders stuur ik Bill eens een brief' -begon ze hardop een brief te bedenken-
    Toen moest ik lachen, zei ze : 'Nja, maar even serieus, waar is het, en wanneer? want dan gaan we zo snel morgen kaartjes bestellen.'
    Toen was ik blij.
    En dit heeft helemaal niks met jou te maken, ik weet t x,x

    Mijn moeder maakte daar ook grapjes rond zoals de jouwe, toen ik naar TH ging ;D Ze droomde er zelf over -zucht-

    Therapy schreef:
    (...)
    Mijn moeder maakte daar ook grapjes rond zoals de jouwe, toen ik naar TH ging ;D Ze droomde er zelf over -zucht-

    En dan maar zeggen dat ze niet van TH houden ;P
    whaha, stiekem vinden onze moeders ze ook gewoon cool :Y)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    En dan maar zeggen dat ze niet van TH houden ;P
    whaha, stiekem vinden onze moeders ze ook gewoon cool :Y)

    Haha, ja, mijn mams vond TH nog leuke liedjes hebben, al vind ze Simple Plan beter ;D

    Mijn mamsie zegt dat me Marco van Basten heeft ontmoet en dat ze daar wat mee heeft gehad, en mijn vader gaat altijd naar U2, Ramstein ofzo en Metellica en mijn vader kende Tokio Hotel zo, terwijl mijn moeder dacht dat Bill een meisje was. xd


    when words fail, music speaks.

    Thehee ;3 die ene WillyWilly of zoiets, is die niet van The Scabs? Die denkt dat hij ook nog maar 3x7 is hoor ;D Maar jou moeder is net zo cool als de mijne :Y) Want die gaat mee naar atl, is meegeweest naar Green Day en ToHo en zo en damn, rockende moeders hebben heeft soms toch nog zo zijn voordelen _O_

    Therapy schreef:
    (...)
    Moedertjes zijn koel. 8D
    Wat vet dat ze daar weer naar gaat ;d mijn mams laatste concert was Bon Jovi 6 jaar geleden. oô ik vroeg haar of ze dat niet miste en ze zei dat ze het nu gewend was om zonder te kunnen, omdat hare vent daar niet in geïnteresseerd is.


    Jaa idd :'D
    en ach :( Ik moest echt lachen met mn zus omdat we ons afvroegen hoe ze bij zo'n concert zouden doen, ik kan me dat namelijk echt niet voorstellen :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha, mijn moeder ook altijd.
    Van al die keren dat ze naar Werchter is geweest enal. Maar zij houdt echt van concerten. Mijn vader daarentegen.. ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Therapy schreef:
    (...)
    Haha, ja, mijn mams vond TH nog leuke liedjes hebben, al vind ze Simple Plan beter ;D

    whahah :Y)
    Mijn moeder heeft nu ook altijd in de auto Humanoid -cd- opstaan (nerd)
    En dan gaat t zo: 'Hoe heet dit nummer? wauw, deze is mooi. Wat is dat achtergrondgeluid? Ah, daar zingt ie mooi. '
    Volgens mij kan Bill je gewoon hersenspoelen, of is het TH-fanzijn wel aanstekelijk x,x