• Helleu ~

    Nou, vanmiddag toen ik aan mijn fiets stond om naar huis te gaan voor de middagpauze stond daar een meisje waar ik nog al ruzie mee heb - ZONDER reden. Naja, zij is niet begonnen maar ze volgt de grootste groep. Whateverr.
    En daar stonden bij haar nog twee andere meisjes - vriendinnen van haar of zo - begon ze opeens kei hard over mij te roddelen; goed wetend dat ik dicht bij hun stond met mijn fiets. Ze begon; 'Ja, die lelijke Annelies was ook op de Pensenkermis [schoolfeest] op zaterdag en omg die haar moeder kijkt altij zo vies naar mij!' Vraagt een van die meisjes; 'Annelies?' zegt zij terug; 'Ja, ge weet wel die dikke. Die dikke slet.' Ik zeg terug; 'Julie, ge moet ni veel zeggen want u ma kijkt ook altijd kei vies naar mij.' Niet dat dat als steek was bedoelt of zo.
    En toen zei één van die meisjes -ik ken haar niet eens- zo van; 'Dag Anneliesje. Als je naar huis gaat; goed eten hé! En voor de pauze goed veel koeken meenemen hé!'
    Nah, ik had zo'n zin om hun een punch in hun gezicht te geven maar dat doe ik niet omdat ze met meerdere waren + dan heb ik een fakking contract aan mijn been.
    Maar damn! Ik kon er echt niet meer tegen hea en toen ik thuis was gekomen ben ik beginnen huilen. Een heel jaar zitten er al een paar wijven zo tegen mij te doen, niet alleen zij maar een heleboel andere. Al mijn vrienden hebben ze tegen me opgezet en ik ben het kotsbeu. And guess what; school doet er niets aan. Ik ben radeloos ;/

    x'

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:19 ]

    Probeer het eens bij een vertrouwensleerkracht? Of heb je dat niet. Want echt, zoiets mag helemaal niet!
    Wat een kutmensen trouwens.
    Ik zou ze echt negeren, en niet luisteren naar wat ze zeggen.
    Veel sterkte in elk geval!


    Never run out of reasons to smile...

    wtfook. wat een kutkeinders. ._. damn, ze zouden ze moeten ophangen, daar kan ik niet tegen, rotjochies; akkerdjie toch >_<

    Omg ik haat zulke zielige sletten. De reden waarom ze zo praten is omdat ze gewoon jaloers op je zijn.

    School doet idd niet veel,bij mij althans ook niet. Miss kun je met je moeder praten die dan iets kan doen..

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:23 ]


    You can run but not hide

    Courageous schreef:
    Probeer het eens bij een vertrouwensleerkracht? Of heb je dat niet. Want echt, zoiets mag helemaal niet!
    Wat een kutmensen trouwens.
    Ik zou ze echt negeren, en niet luisteren naar wat ze zeggen.
    Veel sterkte in elk geval!

    Ja die hebben we. Maar we zijn al naar die geweest + leerlingenbegeleidster + directie maar het is al een fucking jaar bezig en dan wordt het echt moeilijk om dat een hele tijd te negeren :/

    Prada schreef:
    Omg ik haat zule sletten.

    School doet idd niet veel,bij mij althans ook niet. Miss kun je met je moeder praten die dan iets kan doen..

    Heb ik al gedaan - ze was er vanmiddag - en ze zei dat als het school er niets tegen deed we naar de politie zouden stappen.

    Bij ons kan je bij Alex terecht als je zoiets meemaakt, maartsja. ._.
    Hebben jullie niet zo'n vertrouwens iets?

    Dan moeten ze het maar gewoon zeggen recht in je face, en niet dat je met u rug naar hun toe staat. En dan gewoon beginnen lachen, daar kunnen ze niet tegen. En trek het je zo min mogelijk aan, ook al is het moeilijk. Maar je weet toch dat de mensen die met andere lachen. Het gewoon doen om hun eigen gebreken/fouten niet te laten opvallen, en ze daarom slecht over anderen mensen gaan praten om hun eigen beter te laten voelen.

    Dijflksdjflkjsdf.. Misselijke mensen -_-. Daar kan ik zo niet tegen. Ik denk dat je er gewoon geen aandacht aan moet besteden? -Als je dat al niet doet tenminste.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja die hebben we. Maar we zijn al naar die geweest + leerlingenbegeleidster + directie maar het is al een fucking jaar bezig en dan wordt het echt moeilijk om dat een hele tijd te negeren :/

    Ga nog eens naar de directie. En echt, blijf ze negeren! Na een tijdje gaan ze wel doorhebben dat het niet leuk meer is.
    Nog eens: sterkte!


    Never run out of reasons to smile...

    Irgendwann schreef:
    Dan moeten ze het maar gewoon zeggen recht in je face, en niet dat je met u rug naar hun toe staat. En dan gewoon beginnen lachen, daar kunnen ze niet tegen. En trek het je zo min mogelijk aan, ook al is het moeilijk. Maar je weet toch dat de mensen die met andere lachen. Het gewoon doen om hun eigen gebreken/fouten niet te laten opvallen, en ze daarom slecht over anderen mensen gaan praten om hun eigen beter te laten voelen.

    Wat ik niet snap is - oké, ik ben niet van de magerste - maar zij zelf ook niet en dan zit ze wel over mij te zeggen dat ik een dikke ben en zo ><
    @Chiara
    Ja, die hebben we wel - altans een leerlingbegeleidster, maar daar zijn we al naartoe gegaan en toen kreeg ik de schuld van alles en zo ?

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Wat ik niet snap is - oké, ik ben niet van de magerste - maar zij zelf ook niet en dan zit ze wel over mij te zeggen dat ik een dikke ben en zo ><
    @Chiara
    Ja, die hebben we wel - altans een leerlingbegeleidster, maar daar zijn we al naartoe gegaan en toen kreeg ik de schuld van alles en zo ?

    tf?
    wat heeft die nou de schuld aan je? O_O

    Therapy schreef:
    (...)
    tf?
    wat heeft die nou de schuld aan je? O_O

    nah, ik had een keer -één keer- op één van die wijven hun bericht geantwoord en daarmee zijn ze naar hun gestapt dus heb ik de schuld ervan gekregen, van het hele gedoe.

    Hebben jullie dan niet zo'n vertrouwenspersoon op school ofzo?
    Jeetje, wat een zielige kutkeinders. 0o Zo'n kinders zouden eens een goede mep op hun lompe kop moeten krijgen.
    Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar trek het je zo min mogelijk aan.

    Kutwijven. (hoera)
    STOP ZE IN HET RIOOL.
    WAAR AL HET POEP LIIIIGT.
    JAJA, ... omg ik kan niet rijmen.

    Sorry heb blije zin. Maar als je die wijven eens goed raakt, zijn ze wel stil. Maar ik zou niet weten wat je kunt doen. Misschien naar je ouders/mentor/hun ouders.


    I live for the applause, you will die for it.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Wat ik niet snap is - oké, ik ben niet van de magerste - maar zij zelf ook niet en dan zit ze wel over mij te zeggen dat ik een dikke ben en zo ><
    @Chiara
    Ja, die hebben we wel - altans een leerlingbegeleidster, maar daar zijn we al naartoe gegaan en toen kreeg ik de schuld van alles en zo ?

    Daarom dat ze jouw nemen, om het voor hun niet te laten opvallen om het zo te zeggen. Dan vind ik het best wel zééééér zielig van hun, omdat jij nog over jezelf durft zeggen dat je niet een van de magerste bent -wat dus heel knap van je is- en hun toch iemand moeten vinden om mee te lachen om hunzelf beter te laten voelen. Dat is pas echt z i e l i g .

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:34 ]