Ik hou wel van musicals, ik ga er gewoon nooit naar. Ik weet niet waarom. In Daens speelt iemand mee die ik 'ken', nuja, iemand die mijn beste vriend kent.
Ik heb er nog nooit een gezien.
Naja, die van school dan. Die was ook vet awesome (Van de middelbare). Die was echt vet 8DD Was niet echt een musical.. kwamen dansjes, toneelstukjes, zangstukjes, comedy en weetikveel allemaal in voor.
Ik vond Belle & het beest erg mooi. Assepoester was een beetje tegengevallen. En misschien ga ik binnenkort naar Sound Of Music. Wie weet veranderd mijn mening dan.
Ik heb 'Kuifje' gezien
Iemand die ik zo ongeveer een beetje ken, speelde daarin mee en ze speelt ook mee in die nieuwe musical zo.. Uhm.. 'The sound of music'! Ik heb vroeger nog heel vaak met haar samen gezongen en nu speelt ze gewoon in superveel superbekende musicals x'D
Op dvd heb ik er al wel Grease en HSM gezien. Die vond ik wel goed. Sound of music vind ik ook mooi. Vroeger ben ik ooit één keer met mijn nichtje naar 'De kleine zeemeermin' geweest. Ik weet nog dat ik dat toen heel leuk vond (:
Ik hou van musicals. Ik heb er echt al veel mooie gezien zoals Assepoester, De Kleine zeemeermin, Doornroosje, Pinnokio, Greace, Belle en het beest, Elisabeth - Sissi. En waarschijnlijk ga ik nog naar de Sound Of Music.
Ik heb 'We Will Rock You' twee keer in London gezien + 'Tarzan' in Nederland.
En ik wil nog naar 'Wicked' in London
Maar als je Glee ook als musical kan meetellen, is dat mn favo musical op dit moment
There are several things that I have been doing wrong.
sinds ik vorig jaar naar tarzan ben geweest ben ik verslaaf.. ik ben intotaal 4 keer naar tarzan geweest en 2 weken geleden ben ik naar ciske de rat geweest.. maar er staan er nog veel meer aan te komen..