• Heyyheyy.

    Oké, ik wil wel eens weten welke mensen hier allemaal 15 zijn.
    Of wie er hier allemaal Melanie noemt.


    Toevallig zo iemand aanwezig, schrijf dan gwn iets. (; Want dees is zo hard uit verveling. Oké, en uit nieuwsgierigheid! ;D

    x

    IK BEN 15. de meest kutte leeftijd ever.
    het jaar VOORDAT je naar de kroeg mag
    het jaar VOORDAT je legaal alcohol mag
    het jaar VOORDAT je legaal roken mag [haat roken btw]
    echt KUT jaar.
    Maar 30 Januari. x'D Ga ik ZUIPEN.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ikben 12 dus tja x3 en nee heet geen melanie x3 Nicol is de naam x3 gheghe


    We can only learn to love by loving.

    Pff ik ben 15 maar zuip wel al ze
    ik hou me dus NIET aan de regels XD

    Pff ik ben 15 maar zuip wel al ze
    ik hou me dus NIET aan de regels XD

    Ik zuip vanaf me 13e.
    I KNOW. je hersencellen sterfen af. en GOD. dat heb ik gemerkt x'D Nouja x'D ik rook iig niet x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik word 15 op 17 augustus


    everybody needs a song.

    IK WORD 16 30 JANUARI. Feestje @ Schagen x'D Jup. Wij hebben bier en Smirnoff dan in huis x'D HAHAHA X'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ik zuip vanaf me 13e.
    I KNOW. je hersencellen sterfen af. en GOD. dat heb ik gemerkt x'D Nouja x'D ik rook iig niet x'D

    Jah roken doe ik ook niet, mar ken wel veel mensen dan het doen :D

    (...)
    Jah roken doe ik ook niet, mar ken wel veel mensen dan het doen :D

    Me zus, vriendin.. nog een vriendin.. nog een vriendin..
    Tja. ik vind t kansloos, en geld verspilling. maarja. zuipen daarintegen is beter. ik als sociaal wrak ft. verlegen kut kind raak losser van alcohol. dat helpt x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Me zus, vriendin.. nog een vriendin.. nog een vriendin..
    Tja. ik vind t kansloos, en geld verspilling. maarja. zuipen daarintegen is beter. ik als sociaal wrak ft. verlegen kut kind raak losser van alcohol. dat helpt x'D
    Bij mij maakt de sfeer op fuive me losser xD

    (...)Bij mij maakt de sfeer op fuive me losser xD

    Waar ik kom. zoals popdingen.. bolpop.. whatever. krijg je bandjes -.- Ik kan dus niet aan alcohol komen. Ik dans ook niet, dus daar heb ik het niet voor nodig. en ik ga SLAPIE DOEN. troeste iedereen. EN. ik merk. hoe ik altijd de topics van mensen kan verneuken. x'D
    Anyways. tot ooit menschen.
    Zet anders berichtje in me GB. dan kan ik later nog praten met mensen die er behoefte aan hebben x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Waar ik kom. zoals popdingen.. bolpop.. whatever. krijg je bandjes -.- Ik kan dus niet aan alcohol komen. Ik dans ook niet, dus daar heb ik het niet voor nodig. en ik ga SLAPIE DOEN. troeste iedereen. EN. ik merk. hoe ik altijd de topics van mensen kan verneuken. x'D
    Anyways. tot ooit menschen.
    Zet anders berichtje in me GB. dan kan ik later nog praten met mensen die er behoefte aan hebben x'D
    Haha Ik sta altijd op een podium te dansen ofz xD

    Ik word 15 op 22 augustus; maar ik zeg altijd al dat ik 15 ben XD


    Tanya is de beste.

    Ik wil je vragen topics voortaan een DUIDELIJKE naam te geven ;) ''Menseeen. (:'' zegt in dit geval niks over de inhoud...

    Ik ben 14 en drink vanaf me 13e :'D Roken doe ik eigenlijk niet, heb ik wel gedaan. Maar dat is foute boel. Maar ik ben dus geen 15 en heet geen melanie :'D

    Ik ben 14 en drink vanaf me 13e :'D Roken doe ik eigenlijk niet, heb ik wel gedaan. Maar dat is foute boel. Maar ik ben dus geen 15 en heet geen melanie :'D


    Ik ben 13 en drink al sinds me 12e maar ik rook niet en ben het ook niet van plan te doen.'