• Staat er op een papier [/van mijn gip] voorlopige versie 1 - afgeven 19 Oktober. Maar het is iets wat we moeten doorsturen. Dus bedoelen ze er mee dat ik het tegen 19 oktober -morgen dus- moet hebben doorgestuur, of dat ik het morgen bv. om 5 uur in de avond nog mag doorsturen? -omdat het dan ook nog steeds 19 Oktober is. Dus help, want ik voel me te dom nu omdat ik twijfel (': -En nu moet de helft niet het ene gaan zeggen en de andere helft het andere want dan weet ik het nog niet. En ja, ik heb al berichtjes naar klasgenoten gestuurt, maar die antwoorden niet-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 21:01 ]

    ik denk dat je hem morgen ook nog mag versturen :X

    Ja?
    mwhaha, ik denk het wel. Nuja, vertrouw maar niet op mij ! (N)


    Some people make the world special just by being in it

    Volgens mij kan het de hele dag maar neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat je hem morgen ook nog mag versturen.


    Never run out of reasons to smile...

    Afgeven 19 Oktober.
    Er staat niet letterlijk tegen?
    Dan mag je hem morgen ook nog indienen. Het wil zeggen dat je hem zeker op 19 oktober moet indienen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Afgeven 19 Oktober.
    Er staat niet letterlijk tegen?
    Dan mag je hem morgen ook nog indienen. Het wil zeggen dat je hem zeker op 19 oktober moet indienen.

    Nee, er staat niet letterlijk tegen ^^ er staat gewoon; afgeven [/doorsturen dus] op 19 oktober.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Nee, er staat niet letterlijk tegen ^^ er staat gewoon; afgeven [/doorsturen dus] op 19 oktober.

    Dan mag je hem morgen ook nog indienen (:
    (Ik hoop dat ik gelijk heb, want ik ken namelijk jou leerkrachten niet.)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgens mij mag je het morgen ook nog doorsturen hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Decoy schreef:
    Volgens mij kan het de hele dag maar neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Thankyoew peopleeee ^^

    Volgens mij mag je het morgen ook nog doorsturen. Bij ons is dat voor ons eindwerk toch ook zo.