• Weet je, ik bewerk dit ff xD
    Ik maak dus een nieuwe start, deels vanwege sommigen die mijn liefde voor TH delen, haha. Zeg me als ik iets fout doe, lang niet meer op een forum geweest (A) Anyway, here I am.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 20:32 ]

    Welcome back.


    I live for the applause, you will die for it.

    Welkom!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hallooo, welcome back! ^^

    Ik verplaats je topic ook naar het stamcafé, omdat het daar meer past. ^^


    Let the Night embrace you

    Welcome back. (:


    You'll never dream alone. <3

    Welkom terug (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    welkom terug :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    -zegt met gay stem-
    Haai :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Welcome back. Alleen is het hier veel minder en zijn ze nu allemaal twilight verslaafd aan het worden [of toch zeker een groot deel] --'

    Dus zeg alsjeblieft als ik iets fout doe want ik heb lang niet meer op een forum gepost (A)

    @Irgendwann; dat vind ik echt zó'n meeloperig gedoe. Nouja, laat ze maar fan zijn, ik doe er niks tegen maar ik snap nog steeds niet waarom in godsnaam de halve wereldbevolking na één film gelijk fan is. Waarschijnlijk loopt 9 van de 10 gewoon mee.

    Haay =3 Gezellig dat je er weer bent!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    welkom.Ik snap niet helemaal wat nuttig is aan deze info maar ok.O ja ik moet je waarschuwen,het merendeel 'haat' th nu.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @Exercitus;

    Ja, ik postte dit ook eerst op het TH topic vandaar :'D

    I know, haten van bands vind ik nogal zielig maarja, my opinion en ik trek me er dus niks van aan. Ze doen maar^^

    Esrya schreef:
    Dus zeg alsjeblieft als ik iets fout doe want ik heb lang niet meer op een forum gepost (A)

    @Irgendwann; dat vind ik echt zó'n meeloperig gedoe. Nouja, laat ze maar fan zijn, ik doe er niks tegen maar ik snap nog steeds niet waarom in godsnaam de halve wereldbevolking na één film gelijk fan is. Waarschijnlijk loopt 9 van de 10 gewoon mee.

    Dat was anders ook met TH. Na monsoen ward opeens 'iedereen' fan.
    En je moet niet ieder over 1 kam scheren.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 20:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Esrya schreef:
    Dus zeg alsjeblieft als ik iets fout doe want ik heb lang niet meer op een forum gepost (A)

    @Irgendwann; dat vind ik echt zó'n meeloperig gedoe. Nouja, laat ze maar fan zijn, ik doe er niks tegen maar ik snap nog steeds niet waarom in godsnaam de halve wereldbevolking na één film gelijk fan is. Waarschijnlijk loopt 9 van de 10 gewoon mee.

    Je kan ook zeggen waarom plots iedereen fan werd van tokio hotel. Het is maar een band van de duizenden. Dus ik bedoel. Iedereen is fan van wat hij wil.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat was anders ook met TH. Na monsoen ward opeens 'idereen' fan.
    En je moet niet ieder over 1 kam scheren.

    Vind ik nou ook.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right