• Heejj

    Hoe merk je eigenlijk dat je verliefd bent?
    Ik weet nou namelijk niet of ik echt verliefd op hem ben want ik vond hem leuk maar als hij mij verkering vroeg vond ik hem niet meer zo leuk. Is dat wel echt verliefd zijn?

    x'

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 19:04 ]


    If you want perfection, buy a Barbie

    Ik merkte het voor de eerste keer toen ik bijna 14 was. Een jongen die ik kende van de basisschool kwam bij me op bezoek en we gingen foto's kijken en muziek luisteren. En ik op zijn schoot. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik kreeg er zo'n fijn warm gevoel door. Op dat moment wist ik dat ik verliefd was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat ook vaak, soms ben ik tot over mijn oren verliefd maar wanneer we iets hebben dan verdwijnen mijn gevoelens en wil ik van hem af. Eigenlijk dat is geen verliefdheid maar een crush hebben op iemand. Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, ik heb nog maar enkel crushes op mensen gehad, die gevoelens waren even snel weer weg als dat ze kwamen xD

    Dat is bij iedereen verschillend, maar ik denk toch dat als je verliefd bent, je een warm gevoel en een soort van kriebels in je buik krijgt.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:56 ]


    Only losers can act the way you do

    Dat is bij ieder persoon verschillend. Maar meestal heb je dan kriebels in je buik en een warm gevoel als je aan hem/haar denkt. En wil je het liefst 24/7 bij hem/haar wezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Okee, thx voor de reacties! Ik denk dat ik dan eventjes wel een beetje verliefd was maar daarna niet meer.

    x'


    If you want perfection, buy a Barbie

    Dat heb ik ook vaak.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik werd voor de eerste keer verliefd in groep 3.
    Op een jongen die een klas had over geslagen.

    Ik krijg het altijd helemaal warm als ik naar een jongen kijk die ik leuk vind.
    Ik wil dan het liefst bij hem zijn en naar hem kijken.

    Ik ben nu al een tijdje verliefd op een jongen uit m'n school. Iedere keer als ik hem zie krijg ik het warm en heb ik kriebels in m'n buik.
    Er was zelfs een keer dat ik een gebedje had opgezegt omdat ik dacht dat ie ziek was xd Bleek toen dat hij in Latijn zit en in een andere klas zat voor de examens XD

    151209 schreef:
    Dat is bij iedereen verschillend maar ik denk toch dat als je verliefd bent een warm gevoel en een soort van kriebels in je buik krijgt.

    ow ik kom ook ergens achter xD ik had alleen maar Crushes (hoe je het ook zegt/schrijft)xD ik ben nooit egt verliefd geweest :D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als hij de laatste is waaraan je denkt voordat je in slaap valt, en de eerste aan wie je denkt als je wakker word (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Als hij de laatste is waaraan je denkt voordat je in slaap valt, en de eerste aan wie je denkt als je wakker word (:


    En tussendoor van hem droomt. (;


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik kan het niet beschrijven maar als ik verliefd ben weet ik het meteen, want wat ik dan voel is denk ik gewoon onbeschrijfbaar.


    Cowards die many times before their deaths.

    Als hij je verkering vroeg en je hem niet leuk vind, dan voel je waarschijnlijk niks voor hem. Want als je wel iets zou voelen bij de verkering, zou je heel blij en dromerig zijn. Kriebels in je buik voelen. Maar je vertelt dat dat niet het geval is. Dus ik denk niet dat je hem echt leuk vind. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow, deze is oud _O_

    Was ik maar verliefd =='


    No growth of the heart is ever a waste