...waarom luister je naar Tokio hotel als je niet verstaat wat ze zingen? Ik weet niet, veel zullen wel hebben van 'jah boeie er staan vertalingen op het internet', maar dan is het liedje toch maar half zo intens als je ernaar luisterd als de woorden klinken als kots? Kan aan mij liggen, maar ik snap dat serieus al heel erg lang niet
Haha ja dat snap ik ook niet, maar dat heb ik ook bij vriendinnen van me. die kunnen geen worod engels en toch zingen ze de teksten omdat ze zo 'vrolijk' zijn fzo. terwijl het gaat over iemands gebroken hart ofzo. ;x dat begrijp ik gewoonweg ook niet.
-is goed in talen dus volgt alles wel in duits en Engels-
Nicol schreef:
Haha ja dat snap ik ook niet, maar dat heb ik ook bij vriendinnen van me. die kunnen geen worod engels en toch zingen ze de teksten omdat ze zo 'vrolijk' zijn fzo. terwijl het gaat over iemands gebroken hart ofzo. ;x dat begrijp ik gewoonweg ook niet.
-is goed in talen dus volgt alles wel in duits en Engels-
Wat is er erg aan als je niet naar de tekst luistert...
Ik luister voornamelijk naar de melodie/het ritme. Daarom luister ik ook filmmuziek/soundtracks.
Ik snap de eerste zin van Phantomrider dus écht niet. Ik heb hem al 55242547587 geluisterd, maar het klinkt als Duits/Engels, en ik versta er echt geen letter van -hint-
En ik ben ook weer te lui om de lyrics op te zoeken, haha.
maar ik ben het wel met je eens. Ik vind het juist irritant als ik niet weet wat diegene zingt. Dan begrijp je de betekenis van het liedje toch niet? ö
Nou, toen ik net fan was (11) ging ik duits leren via internet zodat ik het in grote lijnen begreep. En nu begrijp ik alle teksten (bijna) moeiteloos. Ik gebruik internet nog wel eens als hulpmiddel ofzo, maar verder niet.
UNCOMMON schreef: Ik snap de eerste zin van Phantomrider dus écht niet. Ik heb hem al 55242547587 geluisterd, maar het klinkt als Duits/Engels, en ik versta er echt geen letter van -hint-
En ik ben ook weer te lui om de lyrics op te zoeken, haha.
maar ik ben het wel met je eens. Ik vind het juist irritant als ik niet weet wat diegene zingt. Dan begrijp je de betekenis van het liedje toch niet? ö