• Betekend Vlodder
    omg
    das best wel.. slecht
    haha ;x

    wat betekend de jouwe

    zoek op klik

    EDIT:

    mijn achternaam komt maar 9 x voor in heel NL en ook allemaal in Overijssel dus het zal allemaal wel famillie zijn :x

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 16:19 ]


    We can only learn to love by loving.

    van Dongen - komt uit de plaats Dongen [toeval ;D]

    wtf, mijn naam komt in NL 11123 voor :x


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Decoy schreef:
    (...)
    Friesland is wel dom ja. De familie van de kant van mijn vader komt er vandaan en de rest woont er behalve mijn gezin. Ik ben nu in Heereveen bij mijn opa en oma.

    Dan moet je in Heerenveen uit eten gaan^^ x'D
    Maar Friesland is stom. Behalve sommige mensen die er wonen


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    (...)
    Dan moet je in Heerenveen uit eten gaan^^ x'D
    Maar Friesland is stom. Behalve sommige mensen die er wonen

    Ja, dat is wel zo. Ik ga gezellig dinsdag met me opa en oma naar Groningen en donderdag met ze naar Leeuwarden. xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel zo. Ik ga gezellig dinsdag met me opa en oma naar Groningen en donderdag met ze naar Leeuwarden. xd'

    Kom je donderdag dan even langs^^


    Music is the new sex

    Blondine schreef:
    Vermoedelijk betreft het een Duitse naam met betrekking tot een nederzetting die toebehoorde aan of bewoond werd door ene Widu, of iemand met een variant van deze naam, en de zijnen. Het Oudhoogduitse woord widu betekent 'woud' en het is terug te vinden in de samengestelde naamsvorm Wedekind en mogelijk in diverse eenstammige vormen als Wied, Wido, Witte e.d. (die echter ook op andere bestanddelen van Germaanse namen kunnen teruggaan).

    Ik wist alleen dat mijn achternaam Duits was. o.o

    Nu weet ik de betekenis van jouw achternaam! :'D 'k vond die altijd veel leuker dan de mijne omdat de jouwe zo lekker veel korter is dan de mijne ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Unusual schreef:
    (...)
    Kom je donderdag dan even langs^^

    Gezellig :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn achternaam komt 92 keer voor in Nederland maar de betekenis staat er niet bij.


    It's heavy but you are not the only one

    Decoy schreef:
    (...)
    Friesland is wel dom ja. De familie van de kant van mijn vader komt er vandaan en de rest woont er behalve mijn gezin. Ik ben nu in Heereveen bij mijn opa en oma.

    *Harde kuch*. Ik kom wel uit Friesland ja en Friesland is alles behalve stom, dus houd het voor je :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel zo. Ik ga gezellig dinsdag met me opa en oma naar Groningen en donderdag met ze naar Leeuwarden. xd'
    OMG GA JIJ NAAR GRONINGEN?


    when words fail, music speaks.

    Ontopic blijven svp.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ontopic blijven svp.
    Haha sorry =x


    when words fail, music speaks.

    57883 met van Dijk als achternaam >.<

    verklaring:
    Wonend bij een dijk of afkomstig uit een plaats met het tweede bestanddeel -dijk in de naam.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb fucking veel familie Oo
    Walburg: 326

    en er zijn maar 2 walburgen in rotterdam xD
    Ik en me moeder dus :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    mijn naam komt 141 keer voor!? okjjj, da kan toch niet? xDxD


    Second star on the right and straight on till morning