• Verhalen/Stories lezen
    Want ik verveel mij dood --'
    En de mensen waarvan ik een story van lees die gaan maar niet verder (op dit moment toch niet), dus ik wil er nieuwe lezen. De enige voorwaarden zijn:
    Liefst veel hoofdstukken van de story,
    En in het mooi An ,geen dialect/smstaal of smileys
    En het mag gaan over Twilight ; Twilight-cast ; Tokio Hotel ; Cinema Bizarre ; ...
    Maakt niet uit over wie, zolang er al veel delen van zijn zodat ik lekker kan lezen, en dat het leuk en spannend is en niet zoals alle andere verhalen :]

    Ik heb er geen, maar degene die ik lees is die van Alysse, 'The sister of Georg and in love with Bill.'

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 19:42 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lees mijn verhalen ;)
    zijn behoorlijk wat delen en ben van plan in de herfst vakantie door te gaan met schrijven


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Misschien deze ? Het gaat over een jongen die in een meisje veranderd door omstandigheden en zo van de ene situatie in de andere stuikt. Zo krijgt hij zijn eerste menstruatie en krijgt er een jongen een crush op hem.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    lees mijne hij gaat over twilight
    maar hij heeft maar 13 delen ofzo
    hij heeft When it rains


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik weet niet of je mijn storie Noah Jane leest hij heeft dacht ik 17 delen en ik ga straks verder schrijven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maak mijn poll, en mijn quiz B)