• Dude. Net was ik nog happy enzo, en nu ben ik opeens, woesh, superdepri :/
    Wie heeft dat ook wel eens en wat doe je om er vanaf te komen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik. Maar ik heb geen tips. Meestal blijft dat depri gevoel dan aanhouden en kan ik er niets tegen doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zo vaak. Zet leuke muziek op ofzo? Heb ik nu ook, en ik zit dik te stuiteren ;D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb dat ook.ik kom ermeestal vanaf als ik een leuk liedje op leg en begin mee te zingen


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik heb dat ook soms. En het enigste wat ik daaraan kan doen, is gewoon het laten uitwerken. Gewoon niets doen, depri blijven. En dan ga ik gewoon vroeg slapen. En dan gaat het vanzelf wel weer voorbij.

    ik heb dat ook wel soms. maar dan denk ik aan Yorick en dn ben ik weer vrolijk.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Je moest eens weten hoeveel ik dat heb. Gewoon omdat ik aan die speciale persoon denk, dan word ik blij en daarna volgt de genadeslag omdat er altijd de gedachte bij volgt dat we nooit bij elkaar zullen zijn ._.


    Only losers can act the way you do

    Dat is op onze leeftijd normaal, dit heten stemmingswisselingen, een keer ben je blij, dan opeens verdrietig en dan weer boos.
    Ik heb het ook.


    You can run but not hide