• Hey mensen ,

    Een paar weken geleden , zat ik midden in de nacht nog beneden iedereen was al naar bed , in de keuken hebben we 2 kleine lichtjes , ik had ze uit gedaan , en ik ging weer zitten op de bank muziek kijken etc..

    En ineens begon dat lichtje te knipperen , en hij ging weer aan , ik geloof in geesten en blabla ..

    Dus ik ging snel naar boven toe , ik hoor ook altijd dingen om me heen , en op de trap lopen , dat is eng ..

    En nu gister dus , ik zat weer alleen benenden in de huiskamer , en ik hooorde de deur de hele tijd kraken en zo , mijn moeders laptop staat in de keuken , en die ging ineens aan , terwijl hij dicht was , en ik hoor heel vaak ook dingen in de Serre ik heb ook heel vaak het gevoel dat er iemand naar me kijkt :S

    Hebben jullie dat soms ook ???

    XOXO

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ja.Ik hoor elke avond de lift(ik woon op een apartement en mijn kamer is vlak naast de lift)naar boven gaan en bij elk verdiep gaat de deur open(dan maakt een piepent geluid.Terwoordig hoor ik op straat ook vaak dat mijn naam word geroepen.Onlags was ik mer mijn vriendin aan het shoppen en we hoorde allebij duidelijk de stem van mijn moeder mijn naam roepen...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.