• Hij is er! KLIKKIE (cat)
    Ergens in de staat Florida is er een klein stadje genaamd Spring Hill. Daar wonen wij, The Ravens. Jullie zullen vast denken: The Ravens, wie zijn dat? Wel, zo noemt ons basketbalteam, The Spring Hill Ravens en ik ben één van hun cheerleaders. Mijn naam is Joy Cooper, ik ben zeventien en dus een derdejaars. Ik ben niet zomaar een cheerleader, ik ben de hoofdcheerleader.

    Mijn beste vriendin en mede-cheerleader is Paige Sanders. Zij is samen met Duncan Kane, de sterspeler van The Ravens. Ik heb voor het moment geen vriendje, ik heb er ook geen nood aan. Alhoewel, er is wel één jongen die mijn aandacht trekt, maar hij is zo onbereikbaar. Trouwens, als iemand te weten kwam dat ik Logan Kane aantrekkelijk vind, dan ben ik zo dood.

    Je zou denken dat in ons kleine stadje alles zeer vredig is, maar geloof dat maar niet, Geloof me, het is veel ingewikkelder dan dat.

    Welkom in Spring Hill, een stadje ergens in Florida, United States of America.

    What do you think? :9~

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 18:34 ]

    :9~
    Ik wil meteen lezen joh : D


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    :9~
    Ik wil meteen lezen joh : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    lijkt me leuk ;D


    Magic never ends.

    Moustache schreef:
    :9~
    Ik wil meteen lezen joh : D


    a figment of your imagination

    Noemt die ene uit Veronica Mars ook niet Duncan Kane? ;D

    Devious schreef:
    Noemt die ene uit Veronica Mars ook niet Duncan Kane? ;D

    Niet dat ik weet? :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Niet dat ik weet? :'D

    Ik denk het wel, maar dat maakt op zich niet uit. Ik moest er gewoon aan denken. :3

    Cool.


    History is not hatred.

    Ik zou het ook wel willen lezen (=


    It's all for you, my butterfly.

    Mijn grootvader woont in Spring Hill en ik zou meteen willen lezen :9~


    Only losers can act the way you do

    Lijkt me leuk,

    Maar haha ik dacht toen ik de titel las,Dat het een topic met z'n grapig filmpje of zo was xD.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 21:02 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KOEELL haha =D


    We can only learn to love by loving.

    Devious schreef:
    Noemt die ene uit Veronica Mars ook niet Duncan Kane? ;D

    Jap, ik dacht er ook meteen aan. En er was ook een gast die Logan heette, (:

    Moustache schreef:
    :9~
    Ik wil meteen lezen joh : D


    All was well.

    Waar wacht je nog op, GA TYPEN DIE HOOFDSTUKKEN!:9~


    we've only said goodbye with words