Nicol schreef:
(...)
ik heb al geschreven, eigenlijk hopend dat ze het leest. maar weetje ik kan haar niet loslaten. zij is zo'n iemand die me altijd blijft achtervolgen, fascineren zeg maar. ze is anders dan de meeste meisjes.
Nja... het klinkt misschien echt hard op dit moment voor je, waarschijnlijk té hard, omdat het me nog "vers" lijkt, maar... je moet beseffen dat het... over is. En ja, ik begrijp dat dat super kut is, en dat het misschien ook nog niet gaat.
Maar, je kunt niet blijven hopen, dat het weer zoals vroeger wordt, want dat gewoon niet... Het spijt me.
Als jullie weinig gemeen meer hebben, en als zij je heeft laten vallen (? Tenminste, zo komt het op mij over? Als het niet zo is... spijt het me, sorry dan =x ) dan ja.... komt er toch niet meer veel van...
Oke, dit is niet om je nog kutter te laten voelen enzo, helemaal niet... Maar, ik probeer je gewoon wat te helpen. Ik weet niet eens óf je dit helpt ofzo..
Maar, sluit je vooral niet op, zonder je niet af... ( dat deed ik namelijk, en achteraf had ik dat niet moeten doen...)
Nja, genoeg begrijpend lezen, zoals ik al zei, trek aan de bel als je wilt praten, en nogmaals; sterkte...