• Voor degene die het niet weten.
    Ik zit in beroeps mechanica/elektriciteit dus we hebben 17 u per week praktijk,heel leuk enzo.
    Maar wat ik nu wou zeggen:
    Maandag hadden we praktijk en ik moest een paar dingen van m'n werkstuk aftekenen en plooien,geen probleem.
    Komt ineenkeer Y. een jongen uit m'n klas (best wel populair,maar geen dikke nek ofzo) naar me toe en ziet dat ik nog 2 stukken moest afteken en dat ik juist aan het eerste bezig was,pakt hij gewoon dat tweede plaatjes tekent en plooit hij dat zonder dat ik het vraag voor me.
    Toen moest ik terug 2 andere dingen aftekenen en pakte hij weer het tweede van me en plooiden en tekende hij dat af voor me.
    Zonder dat ik het vroeg.
    En voor jullie denken van niet,ik kan dat allemaal zelf en alleen maar hij deed het gewoon zonder dat ik het vroeg.
    Net als vandaag.Ik moest een ijzere handvat plooien tussen de plooibank maar ik kreeg dat er niet tussen en ik dat tegen de leerkracht gaan zeggen die aan de andere kant van de praktijkzaal was en Y. stond bij hem want hij moest ook iets vragen.Dus ik zeggen dat ik dat er niet tussen kreeg zei de leerkracht dat hij kwam zien dus de leerkracht liep voorop naar die plooibank en ik wou hem volgen tikte Y. op m'n schouder en zei hij: 'Je had dat ook tegen mij mogen zeggen dan had ik u wel geholpen.
    Dus de leerkracht had daarna die plooibank juist ingesteld heb ik die handvat daar tussen gelegd wou ik juist aan die hendel draaien omdat dan vast te zetten (sorry als het een beetje ingewikkeld is) staat ineenkeer Y. naast mij en draaid hij al aan die hendel.
    En ook kwam hij soms naast me staan om te zeggen wat hij moest doen enzo.
    En lachte hij ook naar mij.
    Ik vond dat lief =]

    Wat vinden jullie hiervan?
    en hebben jullie ook een klasgenoot die zoiets doen zonder dat je het vraagt en weet dat jet het kan maar toch perse wil doen voor je?
    Sorry voor het lange topic :X

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 16:57 ]


    I need you like a heart needs a beat

    oepsfoutje in de titel


    I need you like a heart needs a beat

    Ooh, das kei lief. _O_


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Halcyon schreef:
    Ooh, das kei lief. _O_

    Ik weet het,hij pakt soms zelf een stuk waardat ik aan bezig ben uit m'n handen en zegt hij dat hij dat wel doet


    I need you like a heart needs a beat

    Da's lief. Zolang hij het niet té vaak doet, want dan kan het irritant worden. ;x

    Devious schreef:
    Da's lief. Zolang hij het niet té vaak doet, want dan kan het irritant worden. ;x

    Hij deed het vooral maandag en vandaag


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zal je titel aanpassen. ^^
    Enneh, das ontzettend lief! ^^


    Let the Night embrace you

    Wat lieeeef ö


    Never run out of reasons to smile...

    Sissel schreef:
    Ik zal je titel aanpassen. ^^
    Enneh, das ontzettend lief! ^^
    Dankje^^


    I need you like a heart needs a beat

    Da's idd wel lief :) Ben je zeker dat hij niet verliefd op je is? ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Da's idd wel lief :) Ben je zeker dat hij niet verliefd op je is? ;)

    Wel,toen ik dit tegen een vriendin van me op school zei vroeg ze haar dat zelf ook al af.
    Maar hij heeft een lief


    I need you like a heart needs a beat

    das kei lief van hem (:

    ForeverNow schreef:
    (...)
    Wel,toen ik dit tegen een vriendin van me op school zei vroeg ze haar dat zelf ook al af.
    Maar hij heeft een lief

    Nog altijd kans, he :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Nog altijd kans, he :P

    Haha =] wie weet


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is zo lief.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Da's wel supersweet. =D


    None but ourselves can free our minds.