• ik heb een vet oversexte jongen op school en hij zit aan iedereen. inmiddels moet echt wel heel duidelijk zijn dat ie dat niet bij mij moet doen, maar toen dee hij t weer. vraagt ie zo van; heey, gaat t wel? ben je boos? en dan bliiijft ie maar over me arm wrijven. heb keihard OPGETIEFT geschreeuw, toen kwam er een leraar aan en praat met m, hopelijk doet ie dat nooit meer...
    heeft iemand ook zoiemand op school?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 11:27 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Bij mij kneep een jongen steeds in mijn kont. Hij hield maar niet op en zelfs toen mijn mentor met hem gepraat heeft stopte hij niet. Ik heb hem in zijn ballen getrapt! :Y)


    -

    Striflicious schreef:
    Bij mij kneep een jongen steeds in mijn kont. Hij hield maar niet op en zelfs toen mijn mentor met hem gepraat heeft stopte hij niet. Ik heb hem in zijn ballen getrapt! :Y)

    hahah..x'D
    maar wel goed gedaan.. =3 =)

    Ja in het lager, het zesde leerjaar.
    Een jongen, die ook een gewone vriend was, kwam altijd aan mijn borsten (ik had namelijk grote borsten voor mijn leeftijd) en in het eerste middelbaar zat hij ook bij mij op school en deed hij dat nog. Ik sloeg hem altijd, gewoon met de platte hand. En mijn vriendengroep waar ik 4 jaar enorm veel bij zat, waren ook erg sexistisch, zij zaten echt overal onverwachts en tja die sloeg ik ook. Maar nu is iedereen volwasse geworden en doen ze het niet meer xD


    90020190