• Ik zit helemaal vol stress
    Alleen maar omdat ik zo'n kut 24 Franse zinnetjes moet leren. Éen bron lukt me alleen van Frans - Nederlands, héél klein beetje van Nederlands - Frans. Maar de andere bron ken ik hélemaal niet.
    En ik heb zo'n stress alleen om dat (huil) Het liefst donder ik nu alles door de kamer heen.

    Meheheh. IK HAAT FRANS. IK HAAT 'T, IK HAAT 'T.

    ._________.

    EDIT: En dan heb je die kut ongesteldheid er weer bij. Heb ik bijna niks gegeten omdat ik buikpijn had. Die domme dingen plakken alleen maar daar onder, gaat in je reet zitten. IK WORD GEK!
    Én, voor 1e SO (Woordjes+zinnetjes) had ik een 4.7 ALLEEN MAAR DOOR DIE ZINNETJES. De woordjes ken ik perfect! 2e SO (Gramm.) had ik een 5.2. Omdat ik niet goed had gelezen heb ik fouten gemaakt, maar dat zei ik ook en ze telde het toen half fout.. En morgen dus PW van alles.

    EDIT: PW ging eigenlijk wel goed! Alleen de luister- en leestekst, daar heb ik ... 2 vragen niet ingevuld. Éen zinnetje heb ik niet ingevuld en voor de rest afwachten! :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 15:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik haat frans ook.. Daarom heb ik het laten vallen.
    Maar als het even niet meer lukt, moet je even stoppen, en heel even iets leuks doen en dan verder gaan.
    Bij mij lukte die zinnetjes ook nooit op wrts, dus ging ze hard op lezen en daarna proberen te schrijven. Het hielp wel... Dus misschien moet je gewoon op een andere marnier gaan leren?

    Hopelijk ging je proefwerk goed? Ik ben heel goed in talen, heb alleen veel moeite met natuurkunde, en wiskunde wás ik heel goed in, maar wordt steeds moeilijker. :/


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb gelukkig geen frans meer
    al die zinnen zijn echt een hel :/


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Godzijdank kon ik eind vorig jaar Frans laten vallen. n_n


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'