• Vandaag erg koud, ik hou van de herfst.Dus deze middag dacht ik (toen ik met een vriendin buiten ging) laat ik maar een bontjas aandoen (geen echte !!) en zelfs toen was het nog koud.Maar ik kwam buiten en rook de herfst.En tijden de herfst is de natuur zo mooi (goed om foto's te trekken).Van welke seizoenen houden jullie en waarom? ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik hou van de frisse lucht in de herfst. <3


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik hou van de winter. waarom? nou,slecht weer,regen enzo,koudheid echt zalig ^^


    Imperfection Is Beautiful

    Van de herfst.
    Ik hou van de geur van het bos als het heeft geregend... En ik hou ook van de frisse lucht.

    Elk behalve de herfst :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Shikari schreef:
    Ik hou van de winter. waarom? nou,slecht weer,regen enzo,koudheid echt zalig ^^

    Ik hou ook van de winter. Moeten het wel goeie winters zijn. Omdat: Kerst, oud en nieuw (met vuurwerk kloten), vorst (schaatsen dus), sneeuw dus heel veel lol :'D
    En geen verkoudheid of griep omdat ik dat in de herfst al te pakken heb gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik fietste vanochtend naar school, en ik voelde mijn handen niet eens meer, zo koud had ik het.
    Ze waren helemaal paars geworden, B]


    -

    Elk seizoen heeft zo zijn charme.


    Just a simple "I love you" (:

    de zomer <3
    ik hou niet van de winter en de herfst, het regent, het is koud, en ik word er moe van.
    bah.


    AAP

    Lente. Niet te warm, niet te koud. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Zomer. In de herfst en winter krijg k het altyd zo koud (cat)