• Er zit dus een meisje in mijn klas. let's call her Diede. Diede is best hoezeg je dat. emotioneel en overgevoelig. om het minst of geringste huilt ze al. als ze bijv. een bal tegen der scheen krijgt met gym ofzo. of als iemand haar een duwtje geeft. en ze is ook heel chaggerijnig altijd. maar goed Diede is dus mijn vriendin en ik probeer er voor haar te zijn. maar ik kan dit gewoon niet hoor. Ze zeikt alleen maar over iedereen over hoe stom ze zijn en hoe kut alles is. en ik kan niet tegen negatieve mensen want daar word ik dus dik down van. mijn vorige bf was ook zo'n down kind en daardoor ben ik echt tijden redelijk down geweest omdat het slecht met haar ging. ik ging daardoor kapot. maar nu kan ik echt niet meer tegen Diede. volgens haar haat iedereen der en ze wil niks. en ze zat vandaag onder de les voor zich uit te staren met traanogen vraagt pepijn wat er is scheld ze hem keihard uit. Ja, vind je het dan gek dat mensen niet meer met je om willen gaan.

    maar goed ik akn hier echt niet tegen en ze wil ook naar een andere klas, maar dat vind ik te ver gaan. iemand oplossingen/ideetjes?


    We can only learn to love by loving.

    Dumpen die handel, zeiken is goed, maar niet ten kosten van jou.

    Wat een raar kind :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Wat een raar kind :X
    Nogal


    We can only learn to love by loving.

    PEPIJN VIND IK ZO'N LEUKE NAAM
    -backontopic-
    Laat 'r lekker naar die andere klas gaan. Ben je 'r van af, en is het misschien ook beter voor haar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Broadway schreef:
    Dumpen die handel, zeiken is goed, maar niet ten kosten van jou.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh my god.
    Ik ken echt niet tegen OVER-emotionele mensen, ohgosshh.
    Ik kan echt niet met zulke mensen omgaan.
    Die om alles al janken of al zielig doen bij de leraar ofzo. x____x


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Als ze naar een andere klas gaat lost het probleem zichzelf toch op?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik begrijp dat je haar wilt helpen , maar zoals de mensen boven mij zeggen , dat mag niet ten koste van jou zijn! je mag vrienden zijn maar ze moeten ook niet van je beginnen te profiteren , neem des noods wat meer afstand ^^ want als die mensen zo zijn kan jij ze niet veranderen , hoezeer je je best ook doet voor die persoon ^^
    en je moet vooral je zelf niet de schuld geven , whatsoever (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Misschien moet je es tegen haar zeggen dat ze echt wel pessimistisch is..


    Just a simple "I love you" (: