• Okéé. Lang verhaal, maar om dat even kort te maken:
    Ik heb dus al 4 maanden, bijna 5, verkering. Hij is echt geweldig, terzijde.
    Ik zie hem echt vaak, eerst 5 dagen per week, nu ongeveer 4. Wat ik goed vind, maar ja hij denkt er anders over.
    Soms heb ik echt iets van, nu heb ik even geen zin meer in je. Soms heb ik dus gemengde gevoelens, maar ik weet niet wat ik daarmee moet. Het enige wat ik dan doe is hopen dat het goed komt en dat ik weer verliefd raak.
    Ik heb hem al ooit verteld dat ik hem eigenlijk minder wilde gaan zien, omdat ik het druk kreeg. Alleen sinds dien zie ik hem juist méér.

    Is dit normaal?
    En wat kan ik het beste doen met die gemengde gevoelens?
    Ik weet het echt niet meer..

    ik ken het.
    ik heb ook bijna 5 maanden verkering
    en in de grote vakantie zag ik hem iedere dag
    dat vond ik iets te veel
    je moet er gewoon voor zorgen dat je hem minder ziet, dan komt het goed.
    was bij mij ook zo :')
    ik had er ook ff geen zin meer in. ik denk dat jij dat ook hebt. gewoon aan hem voorstellen!
    het is uiteindelijk alleen maar goed voor jullie!
    succes :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heb ik dus voorgesteld. Ik probeer hem eerlijk gezegt soms een beetje te ontlopen,omdat het anders veel word. Nah, ontlopen kun je niet echt zeggen. Maarja, ik kom ook liever gezegt niet bij hem thuis -probleem-

    waarom kom je liever niet bij hem thuis dan ?
    iets met z'n ouders ofzo? of voel je je daar niet op je gemak?
    of doe je dat omdat je hem minder wil zien ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nvd schreef:
    waarom kom je liever niet bij hem thuis dan ?
    iets met z'n ouders ofzo? of voel je je daar niet op je gemak? <- voornaamste reden.
    of doe je dat omdat je hem minder wil zien ?

    oooh vandaar :o
    nee okay, dat kan.
    maar luistert hij niet als je dat voorstelt of wat ? ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nvd schreef:
    oooh vandaar :o
    nee okay, dat kan.
    maar luistert hij niet als je dat voorstelt of wat ? ;$

    Jawel, maar op de een of andere manier gingen we elkaar vaker zien..

    wat vreemd ..
    en heeft hij niet iets als training van een bepaalde sport en huiswerk enzo ? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weetje, ik herken dit heel erg, maar dan met vriendinnen. Bij mij is het, het geval dat ik niet van claimen houd. Als een vriendin héél vaak bij mij in de buurt is, en ook niet meer weg wil, of als ik gewoon simpelweg iemand té vaak zie, dan vind ik het vervelend worden en probeer ik diegene te ontlopen.
    Misschien toch eens met hem over praten dat je het te veel vind worden?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ehr.. ja. Zoiets had ik ook. Maar ik hield het best handig gescheiden. Ik ging in het weekend met mijn vriend zaken doen en doordeweeks deed ik schooldingen zodat ik dat beide goed gescheiden hield.
    Dat werkte voor mij het handigst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij klampt zich te veel vast aan jou dat is duidelijk.
    Maak hem duidelijk dat je meer vrijheid wil en vaker met andere maar zeg er wel bij dat het niet is dat je hem niet meer leuk vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.