• Kim is een meisje dat al veel heeft meegemaakt maar alles opkropt. Op een dag stort ze haar hart uit bij haar beste vriendin ...*Hoofdrolspeelster* Maar die heeft zelf ook wat probleempjes, Kim en ... krijgen ruzie door het feit dat ze elkaar niet kunnen helpen, ... gaat elke dag naar het speeltuintje bij haar in de buurt, naar haar bankje, daar kan ze haar emoties te vrije loop laten gaan. Maar op een dag is het bankje daar bezet door een jongen, ze worden vrienden na een tijd. Maar plots voelt ... een gevoel voor die jongen die ze geen plaats kan geven.

    Een story over Georg Listing


    Ik heb nog rollen over:
    - De best friend van Kim: Hoofdrolspeelster
    - Hoofdrolspeelster haar zusje
    - Gewone Vriendin Bill
    - Vriendin Gustav
    - Gewone Vriendin Tom
    - Zelf nog een rol verzinnen mag ook nog altijd.

    Invullen, indien u een rol wilt.
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Woonplaats:
    - Uiterlijk:
    - Karakter:
    - Foto:
    - Like:
    - Dislike:
    - Tattoo's? Piercings?:
    - (Klein) tekstje:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:00 ]

    - Rol:
    Dude uit een andere metalband die Tom en Bill goed kent en hun vriend is.
    - Naam: Eric Davidson
    - Leeftijd: 21
    - Woonplaats: Potsdam
    - Uiterlijk: Hij heeft lang zwart haar, bruine ogen, een vrij hoekige kaak een een stoppelbaardje. Hij gaat vaak geheel gehuld in het zwart.
    - Karakter: Feestbeest, ruig, spontaan en toch niet direct gemeen. Meer ruwe bolster, blanke pit. Zijn humor is sarcastisch en heel droog.
    - Foto: KLIK
    - Like: Basgitaar, metal, mooie meiden, bier, vrienden.
    - Dislike: Irritante en giechelende meiden (giechelen ís irritant), mensen die liegen, alle muziek die geen metal is.
    - Tattoo's? Piercings?: Een oorbel, rechts. En een tattoo op zijn borstkas, de tekst Rest In Pieces. Dat is de naam van de band waarin hij speelt.
    - (Klein) tekstje:
    Hi. Ik ben Eric en 21 jaar oud. In voor een party, nodig me uit en laat me het regelen, maken we een knalfeest. Geef me een basgitaar en ik rock je er uit. Geef me bier en ik ben blij.
    Vind je me niets? Ga terug naar de ijstijd en sterf uit dan, want mij zul je nog wel een paar keer tegenkomen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 16:18 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Heb je al rollen gekozen? En wil je me laten weten wnnr het eerste deel er is? Thnx (A)

    - Gewone Vriendin Tom, het is het proberen waard.

    - Rol: Gewone vriendin van Tom, of misschien wel meer ;$.
    - Naam: Mandy Lee Jones, roepnaam is Mandy.
    - Leeftijd: 18
    - Woonplaats: Van Bolton verhuisd naar Berlijn, heeft dus een Engels accent.
    - Uiterlijk: Donkerblond haar, lichtelijk getint, bruine ogen, volle lippen.
    - Karakter: Aantrekkelijk, sociaal, ze schaamt zich nooit en heeft veel lef, is zeer ijdel en heeft daarom altijd een spiegeltje op zak, is onopgemerkt oplettend en sneaky en last but not least is Mandy heel erg nieuwsgierig.
    - Foto: Mandy.
    - Like: Uitgaan, mode, jongens spotten en flirten.
    - Dislike: De slet uithangen, afwijzingen, naaiers en dronken zijn.
    - Tattoos & Piercings?: Nee.
    - (Klein) tekstje: Mandy Jones. Hoe kan je haar leven beschrijven? Uiteraard veel fashion, jongens en uitgaans. Vroeger de nerd in Bolton, nu het populaire meisje met het Engelse accent, in Berlijn. In Engeland had ze maar twee echte vrienden; Danny en Taylor. Taylor is omgekomen bij een ongeluk en Danny verloor ze nadat ze op haar 13e naar Berlijn verhuisde. Ze lijkt wel een populair meisje, maar wie kent haar echt? En zal ze weer contact met Danny krijgen?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 19:11 ]


    a figment of your imagination