• Kim is een meisje dat al veel heeft meegemaakt maar alles opkropt. Op een dag stort ze haar hart uit bij haar beste vriendin ...*Hoofdrolspeelster* Maar die heeft zelf ook wat probleempjes, Kim en ... krijgen ruzie door het feit dat ze elkaar niet kunnen helpen, ... gaat elke dag naar het speeltuintje bij haar in de buurt, naar haar bankje, daar kan ze haar emoties te vrije loop laten gaan. Maar op een dag is het bankje daar bezet door een jongen, ze worden vrienden na een tijd. Maar plots voelt ... een gevoel voor die jongen die ze geen plaats kan geven.

    Een story over Georg Listing


    Ik heb nog rollen over:
    - De best friend van Kim: Hoofdrolspeelster
    - Hoofdrolspeelster haar zusje
    - Gewone Vriendin Bill
    - Vriendin Gustav
    - Gewone Vriendin Tom
    - Zelf nog een rol verzinnen mag ook nog altijd.

    Invullen, indien u een rol wilt.
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Woonplaats:
    - Uiterlijk:
    - Karakter:
    - Foto:
    - Like:
    - Dislike:
    - Tattoo's? Piercings?:
    - (Klein) tekstje:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:00 ]

    Rol: Gewone vriendin Bill
    - Naam: Amélie Jaden
    - Leeftijd: 18 Jaar
    - Woonplaats: Berlijn
    - Uiterlijk: Donkerbruin haar met een rode glans ; felgroene ogen ; scherp gezicht ; slank ; 1.69 meter
    - Karakter: Ze is een meisje met een onafhankelijk en lief karakter. Schaamt zich vaak, waardoor ze nogal snel bloost en wordt omschreven als zorgzaam, behulpzaam, vriendelijk en een tikkeltje snel jaloers.
    - Foto: Amélie, klik
    - Like: Uitgaan, shoppen, roken, lezen
    - Dislike: zelfingenomen mensen, insecten, leugens
    - Tattoo's? Piercings?: Niets, alleen oorringen
    - (Klein) tekstje:
    Hallo lieverds,
    Ik ben Amélie Jaden, een meisje van achttien jaar, dat sinds enkele maanden op zichzelf is gaan wonen. Mijn beste vriend is Bill en ik hou dan ook van hem, maar zijn broer Tom kan me mateloos gaan irriteren. Ik zeg niet dat ik hem niet moet, ik vind het leuk om met hem weg te gaan, maar hij geeft echter geen respect voor meisjes. Verder hou ik van Elsie, mijn beste vriendin van op school en mijn huisgenoot. Mensen beschrijven me als een lief en vrolijk persoon, die nogal snel jaloers wordt en zich schaamt. Mijn hobby's zijn lezen en shoppen, ik heb dan ook veel verschillende kleren in mijn kleerkast hangen. Verder ben ik niet echt interessant, dus ik ga maar weer. <3

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    okee,ik wil wel (A)

    Rol: Vriendin Gustav
    Naam: Holly Harper
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: *uhmm maak niet uit xD*Uiterlijk: bruin haar tot haar borsten.bruine ogen,niet dik maar ook niet dun, kort
    Karakter: Verlegen,Lief,vergeetachtig,Vriendelijk,word (bijna) nooit boos
    Foto: http://z.about.com/d/movies/1/0/p/b/D/click06140650.jpg
    Like: Films kijken,Gustav,Bioscoop,haar hondje: Dolce
    Dislike: Huppels,Paparazzi,ruzie,ego's,Naalden,Dokters
    Tattoo's? Piercings?: Nee
    (Klein) tekstje:
    Hallo ik ben Holly,Holly Harper
    Oh ja,je kent mijn naam c-ker all,omdat ik het Vriendinnetje van Gustav Schäfer ben :$
    Maarja ik heb hem leren kennen omdat hij mijn buurjongen is ^^
    Ik woon nog bij mijn ouders,ook heb ik een hondje,een grote,witte poedel hij heet ; Dolce
    dat betekend 'zacht'
    nou wil je nog iets weten vraag maar:$
    Doei,Dag,Bye~

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:22 ]


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    krijgt kim met bill x]

    - Rol: Hoofdrol
    - Naam: Anouk Meijers
    - Leeftijd: 19
    - Woonplaats: Hamburg, in een appartement
    - Uiterlijk: Helderblauwe ogen, lange bruine krullen. 1,71 m. Slank, schattig.
    - Karakter: Ondeugend, kinderachtig, redelijk grote mond. Snel verveeld, heeft aandacht nodig, ontzettend behulpzaam en staat voor iedereen klaar.
    - Foto: moet dat?
    - Like: Gezeldschap, muziek, sporten, kauwgom, hyper doen.
    - Dislike: school, aandachtzoekers (terwijl ze er zelf wel een is), verveling, alleen zijn, kaas.
    - Tattoo's? Piercings?: zwart-wit elfje op schouderblad, wil er nog wel meer.
    - (Klein) tekstje:
    Ik bijt, ik zweer het je, ik ga bijten! O, hoi. -zwaait als een debiel- Ik ben Anouk, Anouk Meijers. Ik ben 19 jaar oud, al zou je dat niet echt zeggen. Ik ben klein en hartstikke kinderachtig, who cares?! Ik ben bezig met een studie medicijnen en dat neemt echt heel veel tijd in beslag, maar ik houd genoeg tijd over om leuke dingen te gaan doen met mijn beste vrienden. Ook sport ik veel in mijn vrije tijd, even mijn gedachten van me afschudden. -Nee, ik ben bezig!- Sorry, mijn kamergenoot wil me niet dit verhaaltje laten typen. Ja, ik woon op kamers, gelukkig! Maar ik moet nu weer gaan leren, want ik heb morgen een belangrijk tentamen, al gaat leren toch niet. Te veel zorgen... Bye <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    - Gewone Vriendin Tom
    - Naam: Johanna Mary McCartney(maar bijnaam is Jo, zo wilt ze ook genoemd worden. Ze haat de naam Johanna).
    - Leeftijd: 19
    - Woonplaats: Berlijn
    - Uiterlijk: Kort, zwart haar. Ziet er schattig uit, maar daarom onderschatten mensen haar vaak. Rond de 1m75. Heeft haar eigen stijl, kan bijvoorbeeld de ene dag hele hoge hakken dragen en de andere dag afgetrapte sneakers. Bruin/groene ogen. Een beetje stevig figuur, zéker geen anorexia.
    - Karakter: Altijd heel vrolijk, kan soms uitschieten, laat niet met zich sollen, kan soms een grote mond hebben maar heeft liever plezier dan ruzie. Ze houdt heel veel van Tom, maar op een vriendschappelijke manier. Samen halen ze altijd kattenkwaad uit, gaan ze skaten en gaat ze vooral heel graag uit.
    - Foto: Johanna.
    - Like: Dansen, lol maken met vrienden, uitgaan,
    - Dislike: Leugenaars, mensen die vinden dat ze heel wat zijn.
    - Tattoo's? Piercings?: Nee, vind het zonde van haar lichaam.
    - (Klein) tekstje:
    Hallo allemaal mijn naam is Jo!
    Ja, gewoon Jo. Geen Johanna, ik háát Johanna. Mijn ouders zijn vrijgelovig, maar ik doe daar niet aan mee. Vinden zij niet erg, ze houden van me wat ik ook doe. Ik verf mijn haren al een paar jaar zwart, omdat dat beter bij mijn ogen staat. Ik hou van dansen, lol maken (vooral met Tom), uitgaan en heel veel plezier hebben. Het meest ben ik bij Tom te vinden, of bij huize Kaultiz.
    Ciao!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:26 ]


    rules don't stop me

    Rol: Bf kim + Hoofdrol
    - Naam: Bloom Tyson
    - Leeftijd: 18
    - Woonplaats: Berlijn
    - Uiterlijk: Bruin haar,Getinte huid,groene ogen
    - Karakter:Denkt soms aan zichzelf,spontaan,melig,houd van kinder spelletjes,Snel afgeleid,Kan goed zich inhouden
    - Foto:http://www.doobybrain.com/wp-content/uploads/2009/09/mila-kunis-extract.jpg
    - Like:Kauwgom,Haar vriendin Kim,Roddelen,Tv kijken,Leuke dingen doen,Tekenen,Haar zwarte visje Blub.
    - Dislike: Chocolade,Haters&Praters,fietsen,
    - Tattoo's? Piercings?:Navelpiercing
    - (Klein) tekstje:
    Heelleeeuuuww ik ben dus Bloom,Ik ben 18 jaar en ik ben het debieltje vn de hoek!Zo noemen ze me.Ik ben onhandig en stuntelig en zeg vaak de verkeerde dingen.Ik hou van alles en nog wat behalve vn die biacthes.Ik hou vn feesten en vn tekenfilms en vn slapen maar ik moet gaan

    toedelssss!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    FurImmerJetz schreef:
    krijgt kim met bill x]

    Nee ze krijgt niets met Bill, ik weet niet eens of ze iets met TH krijgt xD
    Waarom?

    Laat je me weten als ik de rol heb/het eerste deel van het verhaal er is:9~?


    rules don't stop me

    GEWONE VRIENDIN TOM!
    - Naam: Michelle Breez
    - Leeftijd: 19
    - Woonplaats: Berlijn
    - Uiterlijk: Zwart haar, slank, moedervlek naast haar neus, volle lippen.
    - Karakter: Vriendelijk, vrolijk, grappig, snel bezorg, verlegen, snel onzeker.
    - Foto: http://farm4.static.flickr.com/3188/2630662074_02f6b98efc.jpg
    - Like: Chillen, feesten, zingen, grappig zijn, vrolijk doen.
    - Dislike: Jam, mc donalds
    - Tattoo's? Piercings?: Piercing: 1 in onderlip (zie foto) Tattoo's: Geen
    - (Klein) tekstje:
    Hii! Ik ben Michelle en ben 19 jaar. Ik hou van zingen en dansen en ben verslaafd aan cookiesss! Verder vind ik het heel leuk om te schrijven en House MD en Charmed te kijken. Ik ben gek op mijn vrienden en doe daarom vooral graag de gekste dingen met hun! Veel mensen zeggen vaak dat ik erg kinderlijk ben voor mijn leeftijd. Maar sssstttt, dat blijft ons geheimpje! x). Maar ook kan ik bloed serieus zijn :|. Als het om serieuze dingen gaat! Maar ik ga er weer van door!
    xx.Mies

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 19:58 ]

    Fools schreef:
    Laat je me weten als ik de rol heb/het eerste deel van het verhaal er is:9~?


    Oke ik zal je iets laten weten als je de rol krijgt of als er een eerste deel is :]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 19:53 ]

    - Rol: Zelf verzonnen-Een hatelijke persoon die dat meisje en georg uit mekaar willen drijven en van alles doet omdat meisje een rot tijd te laten hebben.
    - Naam: Katlin
    - Leeftijd: 16
    - Woonplaats: Waar jou verhaal zich afspeeld
    - Uiterlijk: Sexy, heel verleidelijk, bitchie
    - Karakter: Gemeen, kan aardig zijn als ze iemand ook echt aardig vind, Kattig. En ze wil altijd gelijk krijgen, als zij iets wilt dan moet het gebeuren
    - Foto: http://mantelpower.web-log.nl/photos/uncategorized/img354.jpg
    - Like: Als ze haar zin krijgt
    - Dislike: mensen die haar in de weg staan
    - Tattoo's? Piercings?: Ja in haar oren
    - (Klein) tekstje: Ze is gewoon een gemeen kreng. Zie je op het eerste gezicht niet maar zo zit zij wel in mekaar

    Kickson schreef:
    (...)
    Nee ze krijgt niets met Bill, ik weet niet eens of ze iets met TH krijgt xD
    Waarom?


    omdat ik ook kim heet x]

    Gewone vriendin tom!/beste vriendin van kim


    - Naam:Jessy parker
    - Leeftijd:18
    - Woonplaats:Berlijn(?)
    - Uiterlijk:een gewoon postuur, lang bruin krullend haar, altijd een glimlach rond haar mond
    - Karakter: Lief ,spontaan, behulpzaam meisje,staat altijd voor haar vrienden klaar en komt altijd voor haar vrienden op
    - Foto:http://media.photobucket.com/image/sweet%20girl/koko805/mybanner4acaa2fe62b0a.jpg?o=2
    - Like: gitaar spelen, bij friends wezen, computeren, muziek luiste
    - Dislike:
    Piercings?: geen
    - (Klein) tekstje:Hello=)
    ik ben Jessy parker, Ben 18 jaar en woon mijn hele leven al in Berlijn.
    Ik ben Kim's/tom's beste vriendin en ken haar/hem ook al mijn hele leven.
    ik houd veel van muziek en speel zelf gitaar
    verder zijn mijn hobby's computeren en bij mijn vrienden zijn.
    Ben spontaan, lief,en behulpzaam
    mijn vrienden zijn erg belangrijk voor mij
    ik sta altijd voor ze klaar als ze me nodig hebben en kom altijd voor ze op als iemand hun lastig valt

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 20:25 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Heb je wat aan mijn typetje??? Ik hoop het wel. Want dat had ik nog niet gezien bij je personen die je nodig had. Ik vind het leuk om zulke dingen te verzinnen
    xD :D

    owjaa en als je eerste hoofdstuk er is, laat het me weten :P