• Nou het zit zo ;o..
    Ik heb dus een vaste relatie en we zien elkaar echt heel super vaak alleen als ik dan een paar dagen weer alleen thuis moet zitten.. dan moet ik werkelijk gewoon janke o.o! Omdat ik in mijn verleden nooit echt gelukkig ben geweest en vaak alleen thuis tot ik hem een beetje leerde kennen en dus ook weer de leuke kanten van het leven. Wie heeft daar ook wel eens last van ?? Want ik voel me af en toe net een klein kind maar ik ken er nix aan doen
    :X

    das volgens mij heel normaal hoor ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik, ik zit al 1 week alleen en zie hem misschien wel volgend weekend -.- Hij lijkt het alleen niet te snappen.
    Sterkte.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 20:26 ]


    Your make-up is terrible

    Gewoon blijven ademen ;p


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seel schreef:
    das volgens mij heel normaal hoor ;)
    oehh okey :X(A)

    als iik alleen thuis ben voor een hele tijd dan krijg ik altijd weer zo'n alleen, dreigend gevoel in me zoals ik zowat altijd had toen ik nog goth/emo was. ben zó blij dat ik daar vanaf ben, heb al 2 jongens sinds die tijd die me leuk vinden, voel me veel beter, grotere vriendengroep en veel betere muziek,film,en kledingstijl
    maar dat heb nix meer met t onderwerp te maken srry ;o

    maar miss kan je wat vrienden uitnodigen of daarheen gaan? of je hele dag van te voren volplannen met leuke dingen en vooral lui doen enzo... succes en hopelijk kom je de tijd alleen goed door (Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    XxMysterious schreef:
    als iik alleen thuis ben voor een hele tijd dan krijg ik altijd weer zo'n alleen, dreigend gevoel in me zoals ik zowat altijd had toen ik nog goth/emo was. ben zó blij dat ik daar vanaf ben, heb al 2 jongens sinds die tijd die me leuk vinden, voel me veel beter, grotere vriendengroep en veel betere muziek,film,en kledingstijl
    maar dat heb nix meer met t onderwerp te maken srry ;o

    maar miss kan je wat vrienden uitnodigen of daarheen gaan? of je hele dag van te voren volplannen met leuke dingen en vooral lui doen enzo... succes en hopelijk kom je de tijd alleen goed door (Y)
    Ik heb wel vrienden alleen ik vind het juist niet zo leuk als ze te nouja met BFF enzo kome :'].. dan doe ik liever afstand ma wat toch anders is met mijn vriend. want met mijn exe huilde ik nooit als ik hun niet zag ofzo. miss omdat ik nu echt verliefd ben. en wat andere jongens betreft kreeg ik en krijg ik aandacht van maar nu vind ik het irri omdat ik zelf iemand heb snapje.