• Ik en een vriendin wouden ene Halloween party houden, maar ze zei dat de discotheek die we wouden neem 70,- kost. Tuurlijk te duur vinden we, toen zei ze bij iemand thuis. Maarja, we hebben allebij niet de ruimte ervoor.
    Iemand een idee wat we met Halloween kunnen doen? We wouden toch iets gaan vieren.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 18:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Huur die discotheek en vraag aan je gasten om elk 2 of 3 euro mee te nemen?
    En anders heb ik geen idee :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb met halloween een slaapfeestje samen met al mijn vriendinnen, en dan gaan we ook verkleed langs de deuren x'D
    Hartstikke kinderachtig, maar o zo leuk n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Houw bij mij een halloweenfeest :'D Ik was dat ook van plan [/weet niet of ik mag]. Maar ik heb een grote feestzaal dus kom het hier doen ^^

    Ik heb zin om enge dingen, maar niet alleen want dan durf ik een maand niet meer te slapen of zo. XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat Melodic zegt of toch thuis en niet te veel mensen uitnodigen of je doet het bij iemand anders die een groot huis heeft.
    : D Op halloween gaan mijn vriendje en ik alvast (maandag erop echt) vieren een jaar hebben : D Jeeh : D


    Mew <3

    Een tuinfeest. Het is snel donker in de winter. Ga kolenkacheltjes huren bij de gemeente, zet partytenten en hang gezellige lampjes op, waardoor het niet te licht wordt. Zet een tafel waarop je alle hapjes en dranken kunt presenteren en neem nog een apart tafeltje voor de radioinstallatie. Zo krijg je geen vuiligheid binnenshuis, heb je ruimte genoeg en geef je niet veel geld uit aan een feestplaats.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 18:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Een tuinfeest. Het is snel donker in de winter. Ga kolenkacheltjes huren bij de gemeente, zet partytenten en hang gezellige lampjes op, waardoor het niet te licht wordt. Zet een tafel waarop je alle hapjes en dranken kunt presenteren en neem nog een apart tafeltje voor de radioinstallatie. Zo krijg je geen vuiligheid binnenshuis, heb je ruimte genoeg en geef je niet veel geld uit aan een feestplaats.


    daamn, vind ik een goed idee. Kom, gaan we dat lekker in mijn tuin doen, is toch groot genoeg :Y)


    -