• Mijn vader wil ons allemaal meenemen om molentjes te bezoeken. En ik wil niet mee, maar ik moet. Ook al heb ik nog zoveel schoolwerk dat ik ga uitstellen tot vanavond. :/

    Ik wil niet mee, iemand tips? (:


    You'll never dream alone. <3

    Schrijf je agenda vol met nep huiswerk en laat hem dat zien. "Kijk pa, ik heb echt teveel te doen!" Misschien helpt dat?


    -

    Everlasting schreef:
    Schrijf je agenda vol met nep huiswerk en laat hem dat zien. "Kijk pa, ik heb echt teveel te doen!" Misschien helpt dat?
    Dat. Of verstop je. :'D


    when words fail, music speaks.

    Zeg hem dat het zijn schuld zal zijn als je een buis hebt :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Everlasting schreef:
    Schrijf je agenda vol met nep huiswerk en laat hem dat zien. "Kijk pa, ik heb echt teveel te doen!" Misschien helpt dat?


    Hoeft al niet, want maandag staat al vol huiswerk, taken en SB's. :/

    @ Bo,
    De koelkast is te koud en onder mijn bed is het te stoffig. Ik heb geen plaats. (huil)


    You'll never dream alone. <3

    Musicbeats schreef:
    Zeg hem dat het zijn schuld zal zijn als je een buis hebt :Y)


    Jammer voor mij dat die vader van me geen schuld gevoel heeft. :/


    You'll never dream alone. <3

    BoIsRawr schreef:
    (...)

    @ Bo,
    De koelkast is te koud en onder mijn bed is het te stoffig. Ik heb geen plaats. (huil)[/i]
    Dan ehm.. doe alsof je slaapt? :'D


    when words fail, music speaks.

    Ga onder de koude douche staan en zeg dat je ziek bent (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Zeg gewoon eerlijk dat je het saai vind en daarom niet meegaat. Zeg dat je echt heel erg veel huiswerk heb en dat dus gaat maken. Werkte bij mij ook ;)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Fictional schreef:
    Ga onder de koude douche staan en zeg dat je ziek bent (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Damnn.
    Ehh. zeg dat het zijn probleem is als jij op school gezeik krijgt, als jij je huiswerk niet af hebt :]