• Als ik achttien zou zijn. (huil)

    Hier lees je heel het klote verhaal.

    Hier kun je trouwens het antwoord lezen dat ik heb gekregen van Harold in verband met mijn leeftijd. (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 19:57 ]

    Wat klote ;oo

    Wow, ik hoop écht voor je dat je mee mag lopen. Dat lijkt me zo gaaf! Ik zal voor je duimen. Hopelijk maken ze voor jou een uitzondering (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    whoa schreef:
    Ik wil niet gemeen doen fso, maar je wist sowieso dat je nooit zou kunnen meedoen. Het stond in het reglement. Dus je wist sowieso al dat als je zou winnen dat je toch nooit zou mogen gaan, zelf als je uit Nederland zou komen hadden ze je niet laten gaan hoor! Sorry, maar je wist dit eigenlijk toch al van te voren.:]
    (nogmaals vat het niet persoonlijk op fso..)

    Irgendwann schreef:
    (...)

    Nou, leuk dat je dit quote Joyce, maar wie is er zonder ticket etc naar dat Tokio Hotel concertje geweest? Dat vind ik eigenlijk op hetzelfde neerkomen.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, leuk dat je dit quote Joyce, maar wie is er zonder ticket etc naar dat Tokio Hotel concertje geweest? Dat vind ik eigenlijk op hetzelfde neerkomen.

    Maar je wist zelf dat je geen 18 was en da je pas van 18 mag mee doen... Dan had je het toch kunnen verwachten dat het kut ging aflopen

    Hesitate schreef:
    Da's balen ._.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maar je wist zelf dat je geen 18 was en da je pas van 18 mag mee doen... Dan had je het toch kunnen verwachten dat het kut ging aflopen

    België stond niet in de lijst, terwijl er op mijn pagina duidelijk stond dat ik een Belg heb. Maar nu mogen ineens ook twee Belgen.

    Ik heb nog steeds geen antwoor op mijn mail, dus misschien mag ik alsnog mee, alleen denk ik niet dat ik zoveel geluk ga hebben. (:

    Das vet balen ;|

    Ik ga Gaga stalken -dat weekend ervoor zit ik in Berlijn tot de Dinsdag ervoor-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    Das vet balen ;|

    Ik ga Gaga stalken -dat weekend ervoor zit ik in Berlijn tot de Dinsdag ervoor-

    Hahahaha, ga een handtekening voor me halen, wil je? :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    België stond niet in de lijst, terwijl er op mijn pagina duidelijk stond dat ik een Belg heb. Maar nu mogen ineens ook twee Belgen.

    Ik heb nog steeds geen antwoor op mijn mail, dus misschien mag ik alsnog mee, alleen denk ik niet dat ik zoveel geluk ga hebben. (:

    Ah, zo zit het...nu snap ik het -een beetje-

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ah, zo zit het...nu snap ik het -een beetje-

    Naja, ik zie wel wat er gebeurd als ik eindelijk antwoord krijg. :')

    O mijn gooood
    ik hoop echt zo voor je dat je mee mag

    en ook een beetje voor mezelf, want jij gaat dan natuurlijk wel allerlei handtekeningen voor mij verzamelen:9~


    rules don't stop me

    Prodigy schreef:
    (...)
    België stond niet in de lijst, terwijl er op mijn pagina duidelijk stond dat ik een Belg heb. Maar nu mogen ineens ook twee Belgen.

    Ik heb nog steeds geen antwoor op mijn mail, dus misschien mag ik alsnog mee, alleen denk ik niet dat ik zoveel geluk ga hebben. (:

    Sorry dat ik dit zeg, 'k wil je niet onderuit halen, maar 'k denk niet dat je gaat meemogen =S. Je bent 16, én je komt uit een ander land. 'k bedoel, 'k denk niet dat ze iemand laten gaan die volgens de wet nog niet volwassen is. Jij mag niet zomaar naar het buitenland zonder begeleider enal =S.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Sorry dat ik dit zeg, 'k wil je niet onderuit halen, maar 'k denk niet dat je gaat meemogen =S. Je bent 16, én je komt uit een ander land. 'k bedoel, 'k denk niet dat ze iemand laten gaan die volgens de wet nog niet volwassen is. Jij mag niet zomaar naar het buitenland zonder begeleider enal =S.

    Ik mag wel naar het buitenland zonder begeleider? :')

    Ik mag legaal drinken, ik mag legaal Duitsland in, ik mag legaal het vliegtuig op, ...

    Als mijn moeder een document tekent waarop staat dat ze toestemming geeft en dat Fanwalk niet aansprakelijk is voor eventuele moeilijkheden, dan is er geen probleem. Ze moeten dat natuurlijk wel willen doen en daar zit het probleem. Dat willen ze waarschijnlijk niet.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik mag wel naar het buitenland zonder begeleider? :')

    Ik mag legaal drinken, ik mag legaal Duitsland in, ik mag legaal het vliegtuig op, ...

    Als mijn moeder een document tekent waarop staat dat ze toestemming geeft en dat Fanwalk niet aansprakelijk is voor eventuele moeilijkheden, dan is er geen probleem. Ze moeten dat natuurlijk wel willen doen en daar zit het probleem. Dat willen ze waarschijnlijk niet.

    Nou dan zou ik in je plaats stiekem ergens blij zijn dat je niet mag meenemen, anders moet je nog eens eventjes gaan uitleggen ook dat je niet kan omdat je ouders niet willen!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay