• Een van mijn vaste lezer, Rachel (Unusual) wilde een stukje schrijven over mijn verhaal. Hoe zij het beleefd, ze vind het zo goed, terwijl ik niet tevreden ben. Maar met dit stukje, lieve Rachel, heb je me toch een beetje overtuigd. Rachel, lieve meid, echt super bedankt dat je steeds weer leest en reacties plaatst! Door jou en mijn andere lezers schrijf ik door, anders was ik waarschijnlijk al lang gestopt.

    Rachel:
    Het is een prachtig verhaal. Alle gevoelens weet je precies te raken. Het staat er vol liefde en vol warmte. Het is alsof je er zelf bij staat. Of vaak zelfs dat je zo in het verhaal zit dat het je zelf overkomt. Ik word helemaal in het verhaal gezogen. En als ik het stukje uitgelezen heb, begin ik het weer opnieuw te lezen om andere dingen in het verhaal te ontdekken. Nog een emotie die me eerder niet opgevallen was. Ik bewonder je. Je schrijft zo mooi. En al je emotie leg je vast in woorden. Het staat er voor zover ik weet als wie je bent. Het staat er prachtig. Het staat er vol met gedachten die je niet kan uitspreken. Het is werkelijk een prachtstuk. Het is een juweel van Quizlet.
    Ik ben een trotse lezer en zal ook een trotse lezer blijven! <3

    Mijn Story.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 20:31 ]


    -