• Ja, er was dus allemaal rook in ons lab. Jaja, we moesten namelijk iets verhitten, maar het zou echt fóut zijn als er heel veel rook zou komen. Je raad het al; er kwam rook uit mijn potje, die van anderen en zo. Het was Zwaveldampzuur, en dat is neit zo goed voor je longen. het brandalarm ging af, en de brandweer kwam. Onze klas moest naar buiten, omdat we moesten hoesten van die zuren rook. (echt niet leuk, en best pijnlijk)
    Moesten we ergens naar buiten, de rookruimte van de leraren (soort plein) en moesten daar wachten. Werden er testen gedaan, naar het kloppen van je hart geluisterd etc. Ik had keelpijn, pijn in mn hoofd en hoestte de hele tijd. Eerst werden er drie mensen met astma voor extra controle naar het ziekenhuis gestuurd. -in de ambulance- Na anderhalf uur buiten wachten dan. Er werden allemaal dekens uitgedeeld. Er was een fotograaf van de krant en zelfs een nieuwsfilmer. ik was op TV! ;D
    Iedergeval, na anderhalf uur gingen die astma mensen weg, en een half uur later kon iedereen weg, want die hadden geen last meer. Ik wel. Keel, hoesten, hoofdpijn. Dus ik werd ook naar de ambulance gestuurd en naar het ziekenhuis gebracht. in het ziekenhuis moesten ook testen worden gedaan, en daar zat ik weer anderhalf uur.
    Zo, dat was mijn schooldag. Ik ben kapót.

    Bron

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 20:15 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heftig. Ik ben bang voor ziekenhuizen. x:


    your eyes are like stars in the night.

    Oei. ;s
    Hoe gaat het nu met je? Bij ons zou zoiets nooit gebeuren want wij mogen nooit proefjes doen.

    Devious schreef:
    Oei. ;s
    Hoe gaat het nu met je? Bij ons zou zoiets nooit gebeuren want wij mogen nooit proefjes doen.

    Het gaat nu wel goed, alleen moet ik als ik weer pijn in mijn keel krijg weer naar het ziekenhuis. ;s


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)
    Het gaat nu wel goed, alleen moet ik als ik weer pijn in mijn keel krijg weer naar het ziekenhuis. ;s

    ^^