• Pas op, dit topic bevat spoilers over Ghost Whisperer.
    Mama, mijn zus en ik keken net naar de aflevering van Ghost Whisperer van dinsdag en in dat pogramma doet zo een man in mee en die is gewoon geweldig. Zo de liefste man die iemand zich kan wensen en wij hadden echt veel sympathie voor dat karakter. En in de aflevering die we dus net keken is die man zo gestorven en dat was echt kei erg. We zaten zo alledrie naast elkaar in de zetel en ik zat zo met tranen in m'n ogen, kijk ik naar m'n zus, heeft ze ook tranen in haar ogen en mama naast haar ook. En toen gingen we tegelijk onze tranen wegvegen. Maardamn, ik huil normaal niet rap bij zo'n dingen, maar nu eens wel. Dat was echt zielig en aaah ik wil niet dat die man weg gaat uit die serie want die was zo lief en leuk :[

    Ik haat triestige eindes!
    Ik heb dan altijd nog zovele vragen die onbeantwoord blijven daarover!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 22:37 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik huil zo snel bij dat soort dingen he.Niet normaal meer.Ik krijg al bijna tranen in mijn ogen met die reclamen van die nieuwe kaarte site(nl).Of bij een boek.Ik las een boek en er ging iemand dood en ik moest echt zo erg janken he,niet normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Was dat die aflevering dat Jim werd neergeknald?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Was dat die aflevering dat Jim werd neergeknald?

    Ja :[

    Therapy schreef:
    (...)
    Ja :[
    Oh, die, oké. Nou, ik moet bijna elke avond janken als ik naar Extreem Home Makeover kijk, vooral gisteren was dat erg, joh o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    -snif-
    Hoe koddig. :')
    Ik ween heel snel.

    Ik vind je warning vanboven droog, btw. x'D

    Unhearted schreef:
    Ik vind je warning vanboven droog, btw. x'D

    Ja wat kan ik zeggen, ik ben nu eenmaal droog (nerd)

    Therapy schreef:
    (...)
    Ja wat kan ik zeggen, ik ben nu eenmaal droog (nerd)

    Dolle plet!

    is het goed als ik er wat van verklap?


    To The Stars Through Adversity

    Ik huil zó snel. Ik heb die aflevering ook gezien :'(
    Ook was ik laatst voor geschiedenis aan het leren, en staat er iets in over twee mannen die onterecht -omdat ze communisten waren en joods- geexecuteerd op de electrische stoel. Ik zat te janken daar, ik vond het zo zielig voor die mannen. -en het gebeurde in 1920-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heheh, ik moest ook huilen bij de aflevering.


    Your make-up is terrible

    Wááát, Jim neergeknald? ._.
    Ik huil niet heel snel, maar wel bij onderwerpen die mij raken, of gewoon bij hele goede boeken of films.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 14:40 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    oeeeh dat ken ik!
    ik had dat ook eens bij goeie tijden toen anita dood ging x'D supererg
    mja het was ook zo zielig :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb die aflevering ook gezien =')
    Inderdaad, het was vet zielig..


    Let's do this poo