• Serieus, ik kan bijna niet meer typen.

    Een maand geleden ofzo, heb ik me aangemeld voor de Sony Ericsson EMA Fanwalk. Ze kiezen dan 100 mensen uit al de inzendingen die twee weken lang van Hamburg naar Berlijn wandelen, voor de EMA te Berlijn. Dan mogen we dus de EMA's bijwonen en naar de afterparty. Ook zal er iemand een award mogen uitreiken. Met andere woorden, dan kun je Tokio Hotel ontmoeten. (cat)

    Oorspronkelijk mocht België niet meedoen, maar ik heb me toch maar ingeschreven onder Nederland en er vervolgens bijgezet dat ik van Beglië ben. Ook moest je achttien zijn, maar ik ben zestien. Dus heb ik gelogen over mijn leeftijd.

    Zonet kreeg ik telefoon van de Nederlandse Fanwalk organisatie om me te interviewen. Want hij ging twee van de zeven plaatsen voor Nederlanders aan België geven. En aangezien ik de meeste stemmen had van Nederland en in de top 25 stond van alle landen, belde hij mij. Heel interview etc, hij was eigenlijk heel positief over me en volgens mij mag ik dus ook echt gaan.

    Maar ik durfde niet zeggen dat ik maar 16 ben. :3

    Ik ga zo dood nu.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 22:22 ]

    Oogh, ik zou hem ook freaken! En helemaal nu je niet zeker bent of je wel mag gaan! Veel succes! O.o


    -

    ZEG TEGEN BILL DAT IK HEM LEUK VIND

    OMG
    JOLLA
    DOE NORMAAL
    IK WIL OOK(huil)


    rules don't stop me

    Ik hoop dat je ondanks je leugentje wel mee mag. Dat zou wel super vet zijn. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoop dat je mee mag! Daamn, ik ben jaloers ._.
    Zien we je dan ook op tv?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    JONGE JE MAG 2 JAREN VAN ME LENEN ;3


    We can only learn to love by loving.

    tomfreakske schreef:
    als je 'n volwassene meeneemt als begeleiding mag het vast wel;)
    Xx

    Daar hebben ze geen plaatsen voor. (:

    Nicol schreef:
    JONGE JE MAG 2 JAREN VAN ME LENEN ;3

    JAAAAAAAAAAAAAAAAA, GIMME! o.o

    Blondine schreef:
    Ik hoop dat je mee mag! Daamn, ik ben jaloers ._.
    Zien we je dan ook op tv?

    Normaal wel. ._.