• Ik zit bij iemand in de klas die ik zo ongelofelijk HAAT. Eerst was hij wel gezellig en grappig enzo, maar sinds kort haat ik hem serieus. Vooral omdat hij steeds Kutturk tegen mij zei, vanalles over mijn familie omdat ik Turks/Duits/Nederlands ben. En ik heb hem er heel goed op gewezen dat hij moet kappen. Hij is nu ook gestopt met die racistische opmerkingen maar nu loopt hij me te irriteren. Ik had bv. mijn tas op mijn enkels hangen, en toen trok hij die omlaag. En hij lachde me uit omdat ik een laag cijfer had. En hij zegt soms 'Schatje' tegen mij, en eerst schopte of sloeg hij mij ook altijd. Ik schop hem dan ook vet hard terug. Hij zei zelfs dat hij een keer bloedde aan zijn knie omdat ik hem daar 10x had geraakt. En een keer lag zijn hand op tafel en toen sloeg ik er met mijn vuist op. -Serieus, dit is NIET zielig, jullie kennen hem niet- Ook is hij zo'n vette sekssist. Dan zegt hij 'Ik wil je neuken'.. En ik zie hem ook steeds in mijn ooghoeken naar me kijken. En hij roept me steeds. Ik ben hem gewoon spuug en SPUUGZAT!

    Dat moest eruit...


    I live for the applause, you will die for it.

    wat een kut kind :S

    praat er anders over met je mentor ofso ?
    :)


    I solemny swear i am up to no good

    wat een kleintje ?
    echt hoor. klinkt als een kind van 12 met een serieus aandachtsprobleem :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat een dom kind zeg.Je zou hem eens moeten dissen waar idereen bij is,of naar iemand gaan wand als jij je stoort en zijn opmerkingen kan je er mee naar je mentor,dekaan gaan en die moet er iets aan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die krijgt thuis geen aandacht, dus zoekt hij negatieve aandacht, want aandacht is aandacht. Best zielig, en kut voor jou.


    Your make-up is terrible

    .__.
    hoezo levenloos? Misschien wordt het tijd voor je mentor in te lichten?


    You'll never dream alone. <3

    Vandaag irriteerde hij me weer, hij gooide gummetjes naar hem toe en als ik ze opraapte schreeuwde hij door de klas 'Ooooh Sem gooit gummetjes'.

    Bij Duits wou ik SERIEUS mijn pen in zijn rug steken.. maarja.. als die leraar er niet bij was hh..


    I live for the applause, you will die for it.