• Ik heb net een video gemaakt op Therapy van All Time Low en ik moet zeggen dat ik 'm best goed vind ;X
    Ik heb gevloekt bij dat ding dat het niet mogelijk is. Maar ik hou wel van mijn pc'tje want Windows Movie Maker heeft geen een keer heeft vast gezeten! -Hoara!-
    Nu laat ik m'n dingie op het gemakje opslaan en load ik 'm dan up op YouTube. :D


    Therapy.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 20:33 ]

    doe je goed (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    =D haha Koell.
    ik wil echt weer een nieuwe video maken, maar webcam is stuk en mijn gitariste die me begeleidt en 2e stem zingt als we opnemen kan niet zo vaak wat doen


    We can only learn to love by loving.

    naaaais
    kan ik de video zien? ;D
    -op youtube ofzo-

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 18:12 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    naaaais
    kan ik de video zien? ;D
    -op youtube ofzo-

    Tuuurlak! -zie edit.-

    Dat 1e is van POTC :33
    Als ik hem af gekeken, laat ik REACTIE achter 8DD
    Me iz Semm999


    I live for the applause, you will die for it.

    vet knap gemaakt!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Carnage schreef:
    Dat 1e is van POTC :33
    Als ik hem af gekeken, laat ik REACTIE achter 8DD
    Me iz Semm999

    Ik heb gezien, bedankt vr je reactie (:

    Jullie moeten die allemaal kijken!!

    Ik vind 'm netjes en mooi gedaan. Maar dat zei ik al. Maar ik vind dat echt en je moet dat nu met RS doen en dan wil ik die ook zien. En ha. :')

    Amg, hij's zo mooi gedaan ^^ Echt, ik herkende Tokio Hotel, POTC, Leona Lewis, Paramore en Evanescence kan dat? :'D Echt mooi gedaan.
    +ik vond 't wel droog eigenlijk, bij een stukje zong Alex zo van 'I'm a walking travesty' en dan zag je Bill zo wandelen.
    ik moest toen gewoon ff heel hard lachen ;D

    hmm, is dat nu All time Low? Ik had meer verwacht van hun, maar je filmpje is mooi! Grappig dat ik allerlij dingen herken!^^


    -

    Daar mag je best wel trots op wezen (nerd)
    Nee, ik vind hem echt mooi gemaakt ;D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Conspiracy schreef:
    Amg, hij's zo mooi gedaan ^^ Echt, ik herkende Tokio Hotel, POTC, Leona Lewis, Paramore en Evanescence kan dat? :'D Echt mooi gedaan.
    +ik vond 't wel droog eigenlijk, bij een stukje zong Alex zo van 'I'm a walking travesty' en dan zag je Bill zo wandelen.
    ik moest toen gewoon ff heel hard lachen ;D

    Mijn zus ook x'D
    want als je een beetje travestiet denkt en dan Bill ziet lopen x'D
    En dat kan allemaal 8D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 21:38 ]