• Deel Een



    BC-ASS (Be Coming A Super star)is een school voor klein kunst,10 meiden komen uit verschilende landen naar deze school om hun talenten te laten zien,In dit verhaal volg je ze op hun weg naar roem,Gaat het ze lukken?



    Meiden:

    -Brodie Rose Alley Dixon.
    -Mitchy Elle Noway.
    -Angel James.
    -Whitney Winter.
    -Aimnee Layton.
    -Noah Grey.
    -Roxy Jonas.
    -Carlotta Anne FairLeigh.
    -Anne Sophie West.
    -Samantha Millaird.



    LeerKrachten:

    -Chanel Naughton(Dans).
    -Dylan Moris(Zang).
    -Kiki BreakFast(Instrumenten).

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 13:25 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Repulsive schreef:
    Meisje met zangtalent + danstalent & gitaar ^^.

    -Naam; Aimee
    -Achternaam; Layton
    -leeftijd; 17
    -Talent; Zang. Dans & bespeelt de gitaar (elektrische en acoustische).
    -Like; Zingen, dansen, gitaar spelen, uitgaan met vriendinnen, lezen, muziek luisteren & liedjes schrijven.
    -Hate; Arrogante troela's en al het andere negatieve.
    -Karakter; Lief, behulpzaam, verlegen, betrouwbaar & vrolijk.
    -Foto; Is deze goedd? Aimee is dat meisje helemaal links, lijkt me wel logisch xd.
    -Tekstje;

    Hi! Mijn naam is Aimee Layton, en ik ben 17 jaar jong. Zingen, dansen en gitaar spelen is mijn passie. Daar leef ik voor. Ik ben geboren in Californië, 17 jaar geleden. Mijn vader stierf toen ik 14 was, door een auto-ongeluk. Ik heb een navel-piercing en een tatoeage: 'Daddy, I miss you <'3'. Verder leven mijn moeder, oma en opa, broertjes en zusjes nog. Ik had op school veel 'vrienden'. Iedereen wilde mijn beste vriend/ vriendin zijn omdat ik veel talent had, en beroemd zou worden volgens hun. Zulke vrienden wil ik niet. Gelukkig had ik wel échte vriendinnen zoals Skye en Sady, en een beste vriend Tyler. Wil je mijn reis naar succes volgen?
    xCiao.


    Lieverd je moet even je naam en achternaam veranderen.
    Deze naam en achternaam heeft iemand al<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik wil graag een rol voor meisje.
    ga even info invullen.

    -Naam; Sam(antha)
    -Achternaam; Millaird
    -leeftijd; net 17
    -Talent; HipHop dans
    -Like; Boys! pizza, dansen, vrienden en familie.
    -Hate; mensen die zeggen wat je moet doen, mensen die denken dat ze alles beter weeten en spinnen:|:|
    -Karakter; grappig(maar lacht vooral om zichzelf) een klein beetje arrogant, aardig, flirterig, maakt graag nieuwen vrienden
    -Foto; Sam?
    -Tekstje; heyhoi, ik ben Sam ben net 17 (yoehoe) ik dans al sinds me'n 7de en ben er nog steeds heelemaal gek op, ik woon in normaal gezin voor hoe ver een gezin dat kan zijn:'P ik ben kom uit new york en ik ben er gewoon verliefd op de geluiden de lichten zelfs de metro (hoe erg het er ook stinkt) maar goed ik heb een oudere broer Bryan waar mee ik heel goed bevriend mee ben, dat was het eigenlijk wel denk ik dus doeidoei sweet-p's ](doeg)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 23:42 ]


    To The Stars Through Adversity

    Deel Een is er!

    Neem gelijk een abo want ik ga niemand ene bericht stuuren van Er is weer ern nieuw deel.

    Have Fun<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.